AnonymBruker Skrevet 8. juli #1 Skrevet 8. juli Den nyeste episoden med Tone damli (råning med Tone) Podimo. Har hun en samtale med Catrine sagen psykolog. Der snakker Tone ut om sorg, sjokkbeskjed, veien videre osv. for alle dere som står i sorg og tap anbefaler jeg å lytte til denne episoden. Den gir støtte og trøst og man forstår seg selv i møte med andres sorg. En veldig fin podcast episode som mange her på «vi som sørger» vil ha nytte av. Det er så mange som føler seg ensom og alene i sorgen, og det er så vondt og grusomt. Denne episoden har jeg hørt 2 ganger allerede og det gav meg mye Anonymkode: 7c23d...291 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli #2 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Den nyeste episoden med Tone damli (råning med Tone) Podimo. Har hun en samtale med Catrine sagen psykolog. Der snakker Tone ut om sorg, sjokkbeskjed, veien videre osv. for alle dere som står i sorg og tap anbefaler jeg å lytte til denne episoden. Den gir støtte og trøst og man forstår seg selv i møte med andres sorg. En veldig fin podcast episode som mange her på «vi som sørger» vil ha nytte av. Det er så mange som føler seg ensom og alene i sorgen, og det er så vondt og grusomt. Denne episoden har jeg hørt 2 ganger allerede og det gav meg mye Anonymkode: 7c23d...291 Glem nå ikke å fortelle at det krever abn og penger for tilgang til Podme. Anonymkode: 2fda8...80c 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #3 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Glem nå ikke å fortelle at det krever abn og penger for tilgang til Podme. Anonymkode: 2fda8...80c Nå er det sommerkampanje og du får hele sommeren gratis. Husk å avbestille når den går ut hvis du ikke vil fortsette. Legg inn husk på tlf der du avbestiller. Anonymkode: 7c23d...291 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå