Langline Skrevet 12. juli #81 Skrevet 12. juli Master1 skrev (19 minutter siden): Det må da være lov med litt egen reklame vel.... M@ster. Ha ha, ja 🙈
Master1 Skrevet 12. juli #82 Skrevet 12. juli Langline skrev (7 minutter siden): Ha ha, ja 🙈 Du vet at det er den eneste fitta du har. Og derfor er det veldig viktig å elske den som den er... Alle kvinner burde elske sine fitter M@ster. 2 1
Bamseklemmer Skrevet 14. juli #83 Skrevet 14. juli (endret) AnonymBruker skrev (På 12.7.2025 den 17.35): Uff jeg må slutte å lese sånne tråder. Har små indre kjønnslepper, men de er ikke lyserosa men mørke. De ytre kjønnsleppene er litt skrukkete fordi jeg har gått mye ned i vekt. Anonymkode: c0590...955 Med tanke på at kvinner er sånn og sånn, og menn liker sånn og sånn. Og kvinner misliker ting med seg selv, men enkelte menn elsker det kvinnen misliker.. Du trenger bare 1 av de "enkelte menn", som også finnes mange av.. Du er anonym og helt "usett".. Like vel vil jeg påstå at du er meget kyssbar, på munnen, kroppen og underlivet ditt.. Jeg tenker alltid på oralen som en kjærlighetsbekreftelse.. og det som er så deilig med det, er å se at du nyter det❣️ Jo dette er sant.. hvis du ikke overtenke og lar deg overbevise.. da blir du rundkysset, slik som andre kvinner🥰🫡 Endret 14. juli av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 14. juli #84 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (På 9.7.2025 den 17.18): Ja, og når dere sier store hengebryster mener dere Sydney Sweeney pupper (de er bare store og helt perfekte, ikke "normale" hengepupper). Er så lei av at dere skriver sånn. Dere liker ikke det der.. Anonymkode: 09f3f...f81 Jo faktisk er det er del spesielt yngre enn meg menn som elsker store hengepupper og litt mamma kropp. Jeg har hatt noen ff som har blitt lei silikon, fake rumper, utseende jag og de er kjedelige i sengen fordi de tenker på hvordan de skal se ut i alle posisjoner. Jeg bruker å shave for kun følelsen. Gjør det kun for meg selv. Kan i blant ha en stripe. Gir f i hva som er mote. Gjør det jeg vil. Anonymkode: 6401f...f76 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #85 Skrevet 14. juli Langline skrev (På 12.7.2025 den 17.00): Min egen😇 Stram, glatt, smaker og lukter godt, lett synlig klitoris og lettpult 😜#skryt Høres ut som ei perfekt fitte😋 Er klitoris lett synlig når du er opphisset?😉 Anonymkode: cee6d...481
Mannjessheim1984 Skrevet 14. juli #86 Skrevet 14. juli Langline skrev (På 12.7.2025 den 17.00): Min egen😇 Stram, glatt, smaker og lukter godt, lett synlig klitoris og lettpult 😜#skryt Høres ut som den mest appellerende fitta i hele verden. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #87 Skrevet 14. juli Jeg foretrekker ikke stram fitte. Høres hardt ut. Trang ja, men det er mye deiligere med en myk å hamre på 😏 Anonymkode: 6401f...f76 2
Abra Skrevet 14. juli #88 Skrevet 14. juli Bryr meg null om hvordan den ser ut. Ser ikke stort til den uansett ved samleie. 1 1
Trøndermann Skrevet 14. juli #89 Skrevet 14. juli Fyldig og myk bollemus! Store lepper er heller aldri feil 😇 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli #90 Skrevet 14. juli Trøndermann skrev (8 minutter siden): Fyldig og myk bollemus! Store lepper er heller aldri feil 😇 Mine lepper er like fyldige som truten 😉 Anonymkode: 82195...9d8 1
Trøndermann Skrevet 14. juli #91 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mine lepper er like fyldige som truten 😉 Anonymkode: 82195...9d8 Jasså du..kommer an på hvor fyldig truten er da..😜😏 Men ja, store, fyldige lepper er utrolig sexy! Og digg å smake på😉 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #92 Skrevet 14. juli Trøndermann skrev (8 minutter siden): Jasså du..kommer an på hvor fyldig truten er da..😜😏 Men ja, store, fyldige lepper er utrolig sexy! Og digg å smake på😉 Truten er syv somre fyldig naturlig 😉 Anonymkode: 82195...9d8 1
Trøndermann Skrevet 14. juli #93 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Truten er syv somre fyldig naturlig 😉 Anonymkode: 82195...9d8 Ei dame som er godt utstyrt både her og der med andre ord, kan det høres ut som hvertfall 😏😇 1
Langline Skrevet 14. juli #94 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Høres ut som ei perfekt fitte😋 Er klitoris lett synlig når du er opphisset?😉 Anonymkode: cee6d...481 Ja😊 Men greia med å skrive dette var at alle kvinner bør være glad i egen kropp, det er en forutsetning for å slå seg løs og ha et bra sexliv mener jeg😊 1
Master1 Skrevet 14. juli #95 Skrevet 14. juli Langline skrev (17 minutter siden): Ja😊 Men greia med å skrive dette var at alle kvinner bør være glad i egen kropp, det er en forutsetning for å slå seg løs og ha et bra sexliv mener jeg😊 Ja vær stolt å glad i fitta de... Så blir sexen så mye bedre. Elsk den. M@ster 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #96 Skrevet 16. juli Langline skrev (På 14.7.2025 den 17.17): Ja😊 Men greia med å skrive dette var at alle kvinner bør være glad i egen kropp, det er en forutsetning for å slå seg løs og ha et bra sexliv mener jeg😊 Det er jeg helt enig i👍 Svært mange kvinner er alt for mye ”uffameg” og ”skulle ha gjort” osv, fordi de ikke er fornøyd med eget utseende. Men en godt synlig klitoris er så mye å få gjort med, heldigvis☺️ Anonymkode: cee6d...481 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #97 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er jeg helt enig i👍 Svært mange kvinner er alt for mye ”uffameg” og ”skulle ha gjort” osv, fordi de ikke er fornøyd med eget utseende. Men en godt synlig klitoris er så mye å få gjort med, heldigvis☺️ Anonymkode: cee6d...481 Er det det som er trøsten?.. Anonymkode: 82195...9d8 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #98 Skrevet 16. juli Dama har det som kalles "design-gakk gakk" og med det menes at den er 100% symeltrisk og pen. Noen damer har som eks digre lepper der nede, så store at gikk de uten bukse en vinterdag ville de lage tre spor i snøen, det er ikke symetrisk. Anonymkode: e94ef...c5f
WeirdLady73 Skrevet 16. juli #99 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (På 8.7.2025 den 23.44): Menn- hva er den fineste fitta dere kan tenke dere? Min favoritt- bolle med rikelig hårvekst, særlig midt oppå. Anonymkode: 45ab7...386 🤪musikk i mine ører 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #100 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Dama har det som kalles "design-gakk gakk" og med det menes at den er 100% symeltrisk og pen. Noen damer har som eks digre lepper der nede, så store at gikk de uten bukse en vinterdag ville de lage tre spor i snøen, det er ikke symetrisk. Anonymkode: e94ef...c5f Er de like lange, er de symetriske. En lang og en kort heter usymetrisk. Det du kaller fruens er bare tull, da kvinner forskjellige. Anonymkode: cee6d...481 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå