AnonymBruker Skrevet 10. februar #181 Skrevet 10. februar Bare sett den fitta sånn ett par ganger ved Flax på ett par meters hold og sett den meget nærme i bikini og undertøy med godt og formfull vulva . 😃 som oftest shawet eller kort kort svart hår. Men må være fitta til min lille skjønnhet i livet ! Er veldig betatt av akkurat henne og har vært det i flere år. Hun tenner meg så utrolig mye ! Og jeg skulle ønske jeg kunne ligget å slikket den fitta dag ut og dag inn !!! den smaker helt nydelig vet jeg! Har luktet på truslene hennes og sittet på dem brukte også og det smaker fantastisk! Så overrasket hvor mye yngre jenter kan renne , så mye en fitte kan renne lissom som havner i trusa er Hot da! Så 23 /24 år er en glansalder for mye fittesaft😃 Anonymkode: 8d505...676
AnonymBruker Skrevet 10. februar #182 Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bare sett den fitta sånn ett par ganger ved Flax på ett par meters hold og sett den meget nærme i bikini og undertøy med godt og formfull vulva . 😃 som oftest shawet eller kort kort svart hår. Men må være fitta til min lille skjønnhet i livet ! Er veldig betatt av akkurat henne og har vært det i flere år. Hun tenner meg så utrolig mye ! Og jeg skulle ønske jeg kunne ligget å slikket den fitta dag ut og dag inn !!! den smaker helt nydelig vet jeg! Har luktet på truslene hennes og sittet på dem brukte også og det smaker fantastisk! Så overrasket hvor mye yngre jenter kan renne , så mye en fitte kan renne lissom som havner i trusa er Hot da! Så 23 /24 år er en glansalder for mye fittesaft😃 Anonymkode: 8d505...676 Det holder deg ung. Har du sjans på henne? Anonymkode: 1d21c...6d0 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:30 #183 Skrevet tirsdag kl. 21:30 En fitte som er passe rund og bollete, med en fin dusk. Anonymkode: 45ab7...386 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:28 #184 Skrevet onsdag kl. 19:28 Tittelen på tråden høres ut som en sangtittel. Synes jeg hører det; Hu har den fineste fitta i hele dalen.................. Anonymkode: 54749...784
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå