Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.7.2025 den 8.47):

Kvinner klarer fin å lage dette presset selv! Jeg som kvinne, har opplevd gang på gang at jeg gjør som andre kvinner for å ikke skille meg ut. Har opplevd kvinner som sier: «Hva, barberer du ikke alt nedentil?» Også har jeg gjort det jeg også. Føler meg dum i dusjen i damegarderoben hvis jeg ikke er helt barbert nedentil, under armer og på bena. Har aldri opplevd noe press av en eneste mann for barbering nedentil, kun i samtaler med andre kvinner….. Kvinner lager idealene selv! 

Anonymkode: 13145...520

Takk. Dette er min erfaring også. 

Presset på kvinner kommer hovedsakelig fra kvinner.

Anonymkode: ae962...e05

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Den fineste musa er min kone si mus 😍

Smaker godt, lukter godt og er glattbarbert og fin.

Anonymkode: 45028...572

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

I denne tråden ser det ut til "å brenne på dass", med krasse utspill og tilsvar...Jeg liker best fitter som FUNGERER GODT, så får utseendet være som det er. Når hun som fitta sitter på har lyst på sex med meg, fitta blir våt og klar etterhvert, er mye allerede på plass. Om fitta i tillegg har den perfekte balansen mellom myk og trang, mellom glatt og ruglete blir det jo bare bedre. Og om fitta endatil har den fantastiske evnen til å gi eieren orgasmer på rekke og rad ved både slikking og knulling, er jeg verdens lykkeligste mann....

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet
Resignert skrev (23 minutter siden):

I denne tråden ser det ut til "å brenne på dass", med krasse utspill og tilsvar...Jeg liker best fitter som FUNGERER GODT, så får utseendet være som det er. Når hun som fitta sitter på har lyst på sex med meg, fitta blir våt og klar etterhvert, er mye allerede på plass. Om fitta i tillegg har den perfekte balansen mellom myk og trang, mellom glatt og ruglete blir det jo bare bedre. Og om fitta endatil har den fantastiske evnen til å gi eieren orgasmer på rekke og rad ved både slikking og knulling, er jeg verdens lykkeligste mann....

Fantastisk innlegg 🥳🥳🥳🥳

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

En plask våt fitte er definisjon på en deilig fitte. Den kan være hårete eller glatt, den kan ha store lepper eller være en fin bolle, men når alt kommer til alt så er det kvinnen den sitter på som er avgjørende. Og hvis fittesafta renner ned i rumpa så gir det i tillegg mulighet for å nyte rumpehullet også, og hvis dama liker det i tillegg så er hun et unikum ❤️

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Dama har det som kalles "design-gakk gakk" og med det menes at den er 100% symeltrisk og pen. Noen damer har som eks digre lepper der nede, så store at gikk de uten bukse en vinterdag ville de lage tre spor i snøen, det er ikke symetrisk. 

Anonymkode: e94ef...c5f

🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 20bd3...63f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Den fineste musa er min kone si mus 😍

Smaker godt, lukter godt og er glattbarbert og fin.

Anonymkode: 45028...572

Hærlig mann👏
Skryt og ros.. please og kose med fitta hennes ofte, så vil du bli venn med kona`s orgasme.. og du vil få en varm bonus❣️

Hvorfor alle menn burde gjøre det?
Da følger de "Orgasmeloven"💞

AnonymBruker
Skrevet
Resignert skrev (19 timer siden):

Og om fitta endatil har den fantastiske evnen til å gi eieren orgasmer på rekke og rad ved både slikking og knulling, er jeg verdens lykkeligste mann....

En fitte som kan gi oralsex? Den var ny. 

Anonymkode: 073ca...81a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En fitte som kan gi oralsex? Den var ny. 

Anonymkode: 073ca...81a

Les en gang til.....Min orgasme er helt kurant å få til, damers er ikke nødvendigvis det. 

Skrevet

Fineste fitta som finnes.. tilhører min kone.

Joda den har endret seg gjennom årene med to barnefødsler og alder, men er fortsatt den fineste og diligste jeg har sett.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.7.2025 den 16.15):

Dama har det som kalles "design-gakk gakk" og med det menes at den er 100% symeltrisk og pen. Noen damer har som eks digre lepper der nede, så store at gikk de uten bukse en vinterdag ville de lage tre spor i snøen, det er ikke symetrisk. 

Rart at du ikke greier å skrive symmetrisk riktig, du som er så fuckings glad i det ordet. 

Anonymkode: 54749...784

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.7.2025 den 16.15):

Nei. Det er ikke noe som kalles "design-gakk gakk". Det har du funnet på selv. Jeg måtte google og det eneste treffet var dette innlegget på kg.

Anonymkode: 22694...96e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fan av stor glufse med store biffgardiner. :tunge:

Anonymkode: 45a0d...36c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fan av stor glufse med store biffgardiner. :tunge:

DER ja! Så fint med en som setter pris på det også!! Selv om du kaller det Glufse og Biffgardiner, så ble jeg meget positivt overrasket over kommentaren din. Så flott at sånne finnes også!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

DER ja! Så fint med en som setter pris på det også!! Selv om du kaller det Glufse og Biffgardiner, så ble jeg meget positivt overrasket over kommentaren din. Så flott at sånne finnes også!

Alle fasonger er fine, men store er favoritten min. Du kan trøste deg med at jeg ikke kaller det glufse hvis jeg snakker med ei dame i virkeligheten, hehe.

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 40 år her, og alltid hatet mine også. Når jeg står normalt ser den fin ut, der de indre leppene er synlige, men ikke mye. Skræver jeg derimot og i området mot vagina, blir de indre leppene mye større enn de indre. Har komplekser tørr jeg å påstå, men har aldri fått klager. 

Anonymkode: 2ecbf...595

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kvinne 40 år her, og alltid hatet mine også. Når jeg står normalt ser den fin ut, der de indre leppene er synlige, men ikke mye. Skræver jeg derimot og i området mot vagina, blir de indre leppene mye større enn de indre. Har komplekser tørr jeg å påstå, men har aldri fått klager. 

Anonymkode: 2ecbf...595

Sånn er jeg også, og samme opplevelse som deg. Men er ikke dette vanlig når ei kvinne spriker med bena? Da blir det åpent og mer synlig. Min erfaring er at menn elsker det, og ikke forstår bekymringen min når jeg har nevnt det. Du forstår ikke hvor deilig du er, sier mannen min. Nei, tror ikke jeg/ vi forstår det, men kanskje vi kvinner ser annerledes på det enn menn...?

Anonymkode: 38189...a23

• Hjerte 1
Skrevet

Sånn er jeg også, og samme opplevelse som deg. Men er ikke dette vanlig når ei kvinne spriker med bena? Da blir det åpent og mer synlig. Min erfaring er at menn elsker det, og ikke forstår bekymringen min når jeg har nevnt det. Du forstår ikke hvor deilig du er, sier mannen min. Nei, tror ikke jeg/ vi forstår det, men kanskje vi kvinner ser annerledes på det enn menn...?

Lytt til mannen din😊

AnonymBruker
Skrevet

Helt sant! 

Et fantastisk syn når en kvinne spriker med bena og åpner opp. Den mannen som ikke blir kåt og gira av et slikt syn og synes det er utrolig deilig, ja han er ikke den rette for deg. 

Synes beskrivelsen din og til henne du siterte høres utrolig deilig og flott ut. 

Anonymkode: 2b27b...525

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har komplekser for min egen. Synes den er for stor, med usymmetriske indre kjønnslepper. Hvor komplekset kom fra vet jeg ikke, men jeg har tenkt det siden tenårene, og nå er jeg 38. Komplekset er såpass innarbeidet at jeg veldig sjelden lar noen gå ned på meg. Men, jeg har aldri fått kommentar på noe som helst, det bare... uff, jeg hater det og skulle ønske det ikke påvirket meg. 

Anonymkode: 509cd...84e

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...