AnonymBruker Skrevet 8. juli #1 Skrevet 8. juli Hos meg er nærmeste Extra Leker. Det er for øvrig billig så det er fint. Men det er så kjedelig utvalg! Alltid de samme tingene. Sjeldent noe nytt. Kjøper de inn store mengder for å ha billig som de da har i 100 år, eller hva er greia? Synes å huske at lekebutikken når jeg var liten ofte hadde nye og spennende saker. Anonymkode: 7e356...71d
AnonymBruker Skrevet 8. juli #2 Skrevet 8. juli Her er Ekstra leker den beste, og den er kjempestor. Godt utvalg og billig synes jeg. Her er Ringo dyr, og liten. Men jeg handler mye på nett, da er det bare Lekekassen jeg bruker. Anonymkode: 51bb3...bed 2
Anonym6789 Skrevet 9. juli #6 Skrevet 9. juli Hvor ofte handler du leker? Vi har extra leker men handler jo nesten aldri der uansett 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #8 Skrevet 9. juli Extra leker. Utvalget er stort og det er gode priser der. Opplever at den er billigere enn Lekia og Ringo Anonymkode: 9664b...178 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #10 Skrevet 9. juli Sprell, helst den i Vika. Stooort utvalg og så mye gøy og fint! Anonymkode: 72fd8...bfa 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #12 Skrevet 9. juli Jeg kjøper leker på Finn av og til. Men ellers kjøper jeg aldri leker til barna. De trenger ikke så mange leker. Er nok med det de får i gaver Anonymkode: 83f05...e08 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli #13 Skrevet 10. juli Smyths Toys i England. Verdt turen innom når man likevel er der. Har ikke satt mine bein i en norsk lekebutikk på 15 år minst. Anonymkode: 4c3ca...d03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå