Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Håper det snart blir meg som kan oppleve dette♥️ Er det flere her som står på venteliste til en Birkin?

https://www.dagbladet.no/kjendis/punget-ut-i-sjokk/83321545

Anonymkode: aa5d9...78d

Nei, ikke alle har flere tusen til å kjøpe en veske som blir tviholdt på av Hermes desverre, men veldig spennende at du står på venteliste. Jeg håper du får tak i en!

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Vær forberedt på mange sure svar her…

Jeg synes den er flott, men hadde nok kjøpt den vintage. Da slipper man jo å vente, og mange av vintage veskene er jo mint stand. 

Anonymkode: 19cb3...73b

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Jegkjedermeg skrev (2 minutter siden):

Nei, ikke alle har flere tusen til å kjøpe en veske som blir tviholdt på av Hermes desverre, men veldig spennende at du står på venteliste. Jeg håper du får tak i en!

Tusen takk♥️

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vær forberedt på mange sure svar her…

Jeg synes den er flott, men hadde nok kjøpt den vintage. Da slipper man jo å vente, og mange av vintage veskene er jo mint stand. 

Anonymkode: 19cb3...73b

Vintage koster mer enn ny i butikk. Og når jeg først skal bruke så mye så vil jeg gjerne oppleve å kjøpe den selv i butikken også♥️

• Liker 4
Skrevet

Made in China, assembled in France.. For en scam!

• Liker 6
  • Nyttig 18
Skrevet

Det er god kvalitet på Hermes, men om jeg skulle brukt så mye penger måtte jeg likt fargen og lærtypen også. Jeg hadde likt gold-fargen som Nora fikk, men synes vesken virker litt stor. Ville hatt i 25 cm. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Den minner meg litt om noe jeg så på temu for et par uker siden. Tror kanskje den jeg så på temu var litt mindre riktignok 

Og før noen sier jeg misunnelig fordi jeg selv ikke har råd. Nei, jeg tjener nok til å ha spart opp i løpet av et halvt års tid selv, men ser ikke poenget med å bruke 150 tusen på noe som oppriktig ser temu ut

Anonymkode: de066...eb4

• Liker 6
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fatter ikke  hvordan noen betaler noen hundre tusen for en så lite pen veske. Har råd til det samme men liker ikke de dyre veskene for de er virkelig ikke pene. . Kjøper heller en pen sort veske til 500 - 1000 i hvilken som helst butikk. Men det er vel smaken som er som baken. Ville ikke hatt eller brukt de om jeg fikk de gratis 😅

Anonymkode: 21956...34d

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes ikke den var så fin. 

Er villig til å legge en del i en veske som jeg følte var 'drømmeveska', så lenge den er klassis, tidløs og en jeg kan ha i mange år. Men 150 000 kr for en veske hadde jeg aldri brukt, selv om jeg kunne det.

Da hadde jeg heller brukt maks 10 % av summen og så donert bort resten av pengene til et godt formål.

Men you do you, Ts.

Anonymkode: 1b2a7...9e6

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Den birkin som var med i sex and the city var veldig fin i formen mener jeg å huske. Finnes det flere typer? Syntes den var veldig firkantet den Nora hadde. Jeg kan ingenting om vesker i det heletatt, bruker derfor ikke penger på det, men alle har sin greie. Håper du får din snart. Hva koster egentlig en sånn?

Anonymkode: 05e7e...ba8

• Liker 2
Gjest Cartman
Skrevet

Den ser ut som en brunost, men så er brunost ganske digg også da. Flott dame, Flott stil 

10/10

AnonymBruker
Skrevet

Husk å ta en telefon til forsikringsselskapet ditt når du får den, de liker å få beskjed om ekstra dyre ting. Håper du får den snart. :)

Anonymkode: 40023...101

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ønsket meg siden jeg så en Birkin for første gang. Er heldigvis så realistisk at det blir med drømmen 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Husk å ta en telefon til forsikringsselskapet ditt når du får den, de liker å få beskjed om ekstra dyre ting. Håper du får den snart. :)

Anonymkode: 40023...101

Tusen takk ♥️ Håper jeg får kjøpt den til neste år som 30 års gave til meg selv♥️

AnonymBruker
Skrevet
MarianneE skrev (1 minutt siden):

Ønsket meg siden jeg så en Birkin for første gang. Er heldigvis så realistisk at det blir med drømmen 

Jeg har ønsket meg den i 15 år♥️

AnonymBruker
Skrevet

Ville heller hatt en Kelly eller til og med Bolide. En Birkin hadde jeg omtrent aldri brukt. Tung veske som ikke går på skulderen eller cross body? Kunne i hvert fall ikke hatt større enn Birkin 25. 

Anonymkode: ef794...09a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Den birkin som var med i sex and the city var veldig fin i formen mener jeg å huske. Finnes det flere typer? Syntes den var veldig firkantet den Nora hadde. Jeg kan ingenting om vesker i det heletatt, bruker derfor ikke penger på det, men alle har sin greie. Håper du får din snart. Hva koster egentlig en sånn?

Anonymkode: 05e7e...ba8

Tusen takk ♥️ Stemmer omtrent det som Dagbladet skriver ca 150 tusen

AnonymBruker
Skrevet

Dritkjedelige vesker

Anonymkode: 76d55...852

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ville heller hatt en Kelly eller til og med Bolide. En Birkin hadde jeg omtrent aldri brukt. Tung veske som ikke går på skulderen eller cross body? Kunne i hvert fall ikke hatt større enn Birkin 25. 

Anonymkode: ef794...09a

Er 35 jeg har mest lyst på, men får jeg tilbudt 25 så sier jeg ikke nei♥️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...