AnonymBruker Skrevet i går, 20:59 #1 Skrevet i går, 20:59 Når hen sender bilde av at hen er fornøyd med negativ klamydiatest....Var det hint til meg eller? Fikk the ick jeg. Takk for meg Er det jeg eller hen som er dust her? Anonymkode: 147dd...392
Jegkjedermeg Skrevet i går, 21:06 #2 Skrevet i går, 21:06 6 minutter siden, AnonymBruker said: Når hen sender bilde av at hen er fornøyd med negativ klamydiatest....Var det hint til meg eller? Fikk the ick jeg. Takk for meg Er det jeg eller hen som er dust her? Anonymkode: 147dd...392 Vell.. forventet han en positiv test? Kan godt være han bare ikke tenkte over det i dybden, og ønsket å dele. Forståelig at det kan være en "ick".
AnonymBruker Skrevet i går, 21:12 #4 Skrevet i går, 21:12 Så hen er fornøyd med the bare minimum… ja, hadde også fått the ick… Anonymkode: b1e06...8f2 1
AnonymBruker Skrevet i går, 21:13 #5 Skrevet i går, 21:13 Jegkjedermeg skrev (5 minutter siden): Vell.. forventet han en positiv test? Kan godt være han bare ikke tenkte over det i dybden, og ønsket å dele. Forståelig at det kan være en "ick". Aner ikke at hen hadde tatt. Bra å ta vare på helsa si,men følte bare at hen ser på meg som en mulig sykdomsspreder..??? Anonymkode: 147dd...392
AnonymBruker Skrevet i går, 21:14 #6 Skrevet i går, 21:14 Cartman skrev (1 minutt siden): Svar: Dere begge er duster. God natt 😂😂😂 Anonymkode: 147dd...392 1
Jegkjedermeg Skrevet i går, 21:17 #7 Skrevet i går, 21:17 2 minutter siden, AnonymBruker said: Aner ikke at hen hadde tatt. Bra å ta vare på helsa si,men følte bare at hen ser på meg som en mulig sykdomsspreder..??? Anonymkode: 147dd...392 Åja sånn ja, da skjønner jeg. Helt forståelig at det kan poppe opp da partner plutselig blir ivrig over en negativ test. Har du nevnt det til han?
AnonymBruker Skrevet i går, 21:19 #8 Skrevet i går, 21:19 Jegkjedermeg skrev (Akkurat nå): Åja sånn ja, da skjønner jeg. Helt forståelig at det kan poppe opp da partner plutselig blir ivrig over en negativ test. Har du nevnt det til han? Yup. Men uansett hva hen sa,mente eller ikke mente spiller ingen rolle nå. "Ick" Anonymkode: 147dd...392
AnonymBruker Skrevet i går, 21:23 #9 Skrevet i går, 21:23 Jegkjedermeg skrev (5 minutter siden): Åja sånn ja, da skjønner jeg. Helt forståelig at det kan poppe opp da partner plutselig blir ivrig over en negativ test. Har du nevnt det til han? Enten var det dårlig ment mot meg eller så ligger hen med drøssevis. "Ick" Anonymkode: 147dd...392
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #10 Skrevet 23 timer siden Høres ut som om du har truffet på en klassisk rundbrenner som ikke er klar for å slå seg til ro. Det er et grønt flagg at hen tester seg og tar vare på egen helse, deretter informerer deg om resultatet, men «ick» at dere ikke bruker kondom. Anonymkode: 179fc...79e
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #11 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Høres ut som om du har truffet på en klassisk rundbrenner som ikke er klar for å slå seg til ro. Det er et grønt flagg at hen tester seg og tar vare på egen helse, deretter informerer deg om resultatet, men «ick» at dere ikke bruker kondom. Anonymkode: 179fc...79e Brukt kondom,men den kom av underveis. Men ja,"ick" på oss begge Anonymkode: 147dd...392
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #12 Skrevet 16 timer siden Liker ikke når folk offentliggjør at de har sex. For min del er det noe privat og intimt, så jeg hadde fått ick også Anonymkode: 5c461...89a 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #13 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Så hen er fornøyd med the bare minimum… ja, hadde også fått the ick… Anonymkode: b1e06...8f2 Hva hadde vært + i dette tilfellet da? En klamydiatest er enten negativ eller positiv Anonymkode: 37a03...e20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå