AnonymBruker Skrevet 8. juli #1 Skrevet 8. juli Har skrevet om det før, men dette blir bare verre. Har et øre som er full av voks. -Legen ba meg gå innom laboratoriet for skylling på Helse-Norge, legen var på ferie. -Skyllingen fungerte ikke. De ba meg olje øre, og komme tilbake. - Dag 2 nå, og jeg lever på Paracet. Dette har hjulpet, men nå er det smerter til tross for dette. - Jeg har brukt spray kjøpt på apoteket. Smertene øker etter en runde med dette. Samme med olivenolje. -SPØRSMÅL: Hjelper det å få en akuttime i morgen tidlig? En lege ser kanskje ikke annet enn voks uansett, selvom det evt. er betennelse eller lignende i tillegg? Det blir bare verre og verre, begynner å få panikk 😫 Anonymkode: ce0f2...f7f 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #2 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har skrevet om det før, men dette blir bare verre. Har et øre som er full av voks. -Legen ba meg gå innom laboratoriet for skylling på Helse-Norge, legen var på ferie. -Skyllingen fungerte ikke. De ba meg olje øre, og komme tilbake. - Dag 2 nå, og jeg lever på Paracet. Dette har hjulpet, men nå er det smerter til tross for dette. - Jeg har brukt spray kjøpt på apoteket. Smertene øker etter en runde med dette. Samme med olivenolje. -SPØRSMÅL: Hjelper det å få en akuttime i morgen tidlig? En lege ser kanskje ikke annet enn voks uansett, selvom det evt. er betennelse eller lignende i tillegg? Det blir bare verre og verre, begynner å få panikk 😫 Anonymkode: ce0f2...f7f Hva hjelper det deg og øret ditt å opprette hundre tråder om øret? En hver fornuftig person med slike øreplager går til lege/legevakt. Du har neppe et voks problem, men andre grunner for øresmerter. De går ikke over uten legehjelp. De kan heller ikke fikses i en tråd på kg. Anonymkode: 57238...3fd 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #3 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har skrevet om det før, men dette blir bare verre. Har et øre som er full av voks. -Legen ba meg gå innom laboratoriet for skylling på Helse-Norge, legen var på ferie. -Skyllingen fungerte ikke. De ba meg olje øre, og komme tilbake. - Dag 2 nå, og jeg lever på Paracet. Dette har hjulpet, men nå er det smerter til tross for dette. - Jeg har brukt spray kjøpt på apoteket. Smertene øker etter en runde med dette. Samme med olivenolje. -SPØRSMÅL: Hjelper det å få en akuttime i morgen tidlig? En lege ser kanskje ikke annet enn voks uansett, selvom det evt. er betennelse eller lignende i tillegg? Det blir bare verre og verre, begynner å få panikk 😫 Anonymkode: ce0f2...f7f I morgen tidlig ringer du legesenteret ditt og forteller alt dette, kan hende du en kort stund må ha sterkere paracet og ibux, føler med deg. Anonymkode: 0d6ea...8fa 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli #5 Skrevet 10. juli Hvordan går det med deg, TS? Anonymkode: bc53e...552
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå