Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har skrevet om det før, men dette blir bare verre. Har et øre som er full av voks.

-Legen ba meg gå innom laboratoriet for skylling på Helse-Norge, legen var på ferie.

-Skyllingen fungerte ikke. De ba meg olje øre, og komme tilbake.

- Dag 2 nå, og jeg lever på Paracet. Dette har hjulpet, men nå er det smerter til tross for dette.

- Jeg har brukt spray kjøpt på apoteket. Smertene øker etter en runde med dette. Samme med olivenolje.

-SPØRSMÅL:

Hjelper det å få en akuttime i morgen tidlig? En lege ser kanskje ikke annet enn voks uansett, selvom det evt. er betennelse eller lignende i tillegg?

Det blir bare verre og verre, begynner å få panikk 😫

Anonymkode: ce0f2...f7f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har skrevet om det før, men dette blir bare verre. Har et øre som er full av voks.

-Legen ba meg gå innom laboratoriet for skylling på Helse-Norge, legen var på ferie.

- Dag 2 nå, og jeg lever på Paracet. Dette har hjulpet, men nå er det smerter til tross for dette.

- Jeg har brukt spray kjøpt på apoteket. Smertene øker etter en runde med dette. Samme med olivenolje.

-SPØRSMÅL:

Hjelper det å få en akuttime i morgen tidlig? En lege ser kanskje ikke annet enn voks uansett, selvom det evt. er betennelse eller lignende i tillegg?

Hva hjelper det deg og øret ditt å opprette hundre tråder om øret?

En hver fornuftig person med slike øreplager går til lege/legevakt. Du har neppe et voks problem, men andre grunner for øresmerter. De går ikke over uten legehjelp. De kan heller ikke fikses i en tråd på kg.

Anonymkode: 57238...3fd

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

-SPØRSMÅL:

I morgen tidlig ringer du legesenteret ditt og forteller alt dette, kan hende du en kort stund må ha sterkere paracet og ibux, føler med deg. 

Anonymkode: 0d6ea...8fa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Få legetime.

Anonymkode: 72a84...922

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det med deg, TS?

:trøst:

Anonymkode: bc53e...552

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...