Gjest utlogga Skrevet 20. mars 2006 #1 Skrevet 20. mars 2006 Ja nå har det skjedd da, det som ikke skulle skje.. Jeg og samboeren min har vært sammen i fire år og har hatt det greit. Opp og ned som i alle forhold, men jeg har alltid vært den som har vært MER forelsket/glad i han enn det han er i meg liksom.. Det føles slik i allefall.. Nå er jeg ikke forelsket lenger.. eller jeg er forelsket, men ikke i han. Jeg har møtt en ny mann, en som jeg kun har snakket med og sendt noen sms med (ikke spesielt flørtete sms'er engang) Jeg tenker på denne mannen hver dag, og fører ofte samtaler med han inni hodet mitt.. Vet ikke hva jeg skal gjøre, for jeg er i kontakt med denne mannen via jobben min.. Aller helst vil jeg være sammen med samboeren min, men ikke slik ting er nå.. alt han gjør er å sitte og spille dataspill .. når han ikke jobber da.. Har vært lei av dette lenge, vi bruker aldri tid sammen.. har sjelden sex.. men jeg elsker han da.. Problemet er denne andre mannen.. jeg vet ikke engang om jeg hadde blitt forelsket i han om ting var ok med samboeren min og meg.. Rotete ble dette, men jeg må bare skrive det ned.. får ikke ut tankene til noen andre..
Gjest gotthard Skrevet 20. mars 2006 #2 Skrevet 20. mars 2006 det er vel ofte når forholdet går dårlig at mann lar tankene om andre få låv og bli tanker og drømmer.
mixci Skrevet 20. mars 2006 #3 Skrevet 20. mars 2006 Hm.. Jeg har også en type som av og til kan være mer opptatt av pc spill enn av meg, og det forekommer ofte at vi krangler over småting, men jeg tvinger ham alltid til å snakke med meg om ting sånn at vi kan få det ut av veien. Har dere prøvd å fikse opp i ting? Kjipt å ødelegge ett forhold bare pga at det går litt dårlig og du er litt lei.....
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #4 Skrevet 20. mars 2006 Du får rive han løs fra pcen og fortelle at du er usikker men kanskje holder på å forelske deg i en annen fordi han kjæresten din bruker for mye tid på spilling og du føler deg ensom. Klar tale. Spør om han vil prøve å redde forholdet, for det vil du, eller om han prioriterer spilling, for da går forholdet til helvete og du vil likegnerne vite det med en gang dersom han ikke vil være med og jobbe for forholdet deres. (Unnskyld meg for dårlige setninger). Lykke til.
Gjest Gjesta Skrevet 20. mars 2006 #5 Skrevet 20. mars 2006 Hvis du vil være sammen med samboeren din så synes jeg du skal ta tak i forholdet ditt og jobb for å få det på riktig kjøl igjen,jeg får inntrykk av at du bare lar det seile sin egen sjø. Jeg skjønner at du ikke kan kutte kontakten med han "nye" om dere jobber sammen, men hold det hvertfall på et minimum og et profesjonelt nivå. Som allerede nevnt her så er det vel ofte i slike situasjoner man har en tendens til å falle litt for andre, men ikke fall for fristelsen til å bruke den nye forelskelsen som en enkel utvei ut av et haltende forhold. Gresset er ikke grønnere på den andre siden er kanskje en klisjè, men ganske ofte stemmer det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå