Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i forhold med en italiener i snart 2 år. Begge i 40 årene. Vi sees 1 gang i mnd og er sammen i 1 uke. Besøker hverandre. I tillegg til ferier og reiser. Begge har barn, fleksible jobber og ingen av oss har tenkt å flytte . Jeg har datet før og har alltid slitt med å få det til å funke. Denne gangen er alt bare mye enklere og uten stress.

Når jeg snakker med folk er det forskjellige meningen. At det er ikke et forhold, at jeg er egentlig singel og at det er ikke ekte forhold, at vi blir lei. 
Det kan folk som bor sammen også . Jeg ble lei eksen min.

Hva er deres definisjon av et forhold? 

Kanskje vi alle hadde vært mye lykkeligere og stresset mindre hvis vi fulgte det som føles riktig for oss ❤️

Anonymkode: 11d9b...ec7

• Hjerte 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har vært i forhold med en italiener i snart 2 år. Begge i 40 årene. Vi sees 1 gang i mnd og er sammen i 1 uke. Besøker hverandre. I tillegg til ferier og reiser. Begge har barn, fleksible jobber og ingen av oss har tenkt å flytte . Jeg har datet før og har alltid slitt med å få det til å funke. Denne gangen er alt bare mye enklere og uten stress.

Når jeg snakker med folk er det forskjellige meningen. At det er ikke et forhold, at jeg er egentlig singel og at det er ikke ekte forhold, at vi blir lei. 
Det kan folk som bor sammen også . Jeg ble lei eksen min.

Hva er deres definisjon av et forhold? 

Kanskje vi alle hadde vært mye lykkeligere og stresset mindre hvis vi fulgte det som føles riktig for oss ❤️

Anonymkode: 11d9b...ec7

Hvem enn som prøver å definere ditt forhold for deg, må være en trist person. 

Du fant noe som funker fantastisk for deg, og det er det aller viktigste. Bare du kan definere hva et forhold er i ditt liv. 

Fortsett med denne tankegangen, og steng negativitet ute :)

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...