Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har vært i forhold med en kriminell, som levde et liv som ikke er helt normalt? Feks salg av vin og alkohol...😂🙂↔️ 

Hvordan var livet da? Følte dere beskyttet? 

Anonymkode: bae67...e78

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Salg av vin og alkohol?

Hva er det du egentlig vil fram til?

Anonymkode: 592e5...3ce

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

salg av vin og alkohol

Drøyt å klassifisere Vinmonopolet sine ansatte som kriminelle, synes jeg.

Anonymkode: e0368...f04

• Liker 15
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Drøyt å klassifisere Vinmonopolet sine ansatte som kriminelle, synes jeg.

Anonymkode: e0368...f04

🤣

Anonymkode: 94d49...920

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært gift med en som var dømt som yrkeskriminell i nesten alle år. Jeg personlig er sykt imot all form for kriminalitet, og det hentet meg inn til slutt og jeg skilte meg. Hjertet mitt angrer. Hjernen støttet avgjørelsen. Elsker han over alt. Han er verdens snilleste mann. 

Anonymkode: 0c3c5...6cc

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Følte dere beskyttet? 

Nei. Motsatt. Havnet i så ufattelig mye trøbbel pga han sin kriminelle «løpebane».

I lang tid etter jeg rømte fra fyren fikk jeg diverse trøbbel. Telefoner fra politiet, vitne i diverse saker i tingretten, trusler fra folk som ikke fikk tak i han og gikk på meg i stedet osv. jeg bor i dag med adressesperre og har byttet navn.

Største feilen jeg har gjort i hele mitt liv var å involvere meg med en kriminell. Får skylde på at jeg var ung og naiv.

Anonymkode: 91736...3df

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Fikk barn med en som blandet ut amfetamin på soverommet vært i 3 år før jeg gikk. Han solgte vel en 30 kg i uka. Så var ganske tunge greier. 

Er virkelig ikke verdt. Du risikerer barnevern, politi på døra, overvåkning, ustabile mennesker på døra, en mann som bare er hjemme når ting skal ordnes og som flyr rundt dagen lang for å tjene penger.

Så dropp tanken er mitt råd. Men som meg selv og alle andre som trur de kan "fikse" en kriminell så må du oppleve alt det negative.

Anbefaler å løpe 🏃‍♀️

Anonymkode: a2f93...bc5

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Beskyttet? Nei, de driver i deg TS. Absolutt ingen trygghet eller beskyttelse i en kriminell ❤️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du føler deg beskyttet av å være sammen med en tung kriminell så er det det sikreste tegnet på at du må komme deg langt bort fra det miljøet du er i.

Anonymkode: 765dd...f1e

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Beskyttet? Nei, de driver i deg TS. Absolutt ingen trygghet eller beskyttelse i en kriminell ❤️

Driver = Driter 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Han er verdens snilleste mann. 

Det er han jo ikke når han er en yrkeskriminell.

Anonymkode: a5ed9...fdf

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Er det noen her som har vært i forhold med en kriminell, som levde et liv som ikke er helt normalt? Feks salg av vin og alkohol...😂🙂↔️ 

Hvor gammel er du? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg har vært gift med en som var dømt som yrkeskriminell i nesten alle år. Jeg personlig er sykt imot all form for kriminalitet, og det hentet meg inn til slutt og jeg skilte meg. Hjertet mitt angrer. Hjernen støttet avgjørelsen. Elsker han over alt. Han er verdens snilleste mann. 

Tror du alle som blir berørt av forbrytelsene han utfører også mener han er verdens snilleste? Makan for et naivt innlegg.

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Man er absolutt ikke trygg. Man får mindre rettstrygghet også, da politiet kan tro du er med på det. Jeg selv har hatt mistanke mot meg pga en eks og har en venninne som ble satt i varetekt pga bevis ikke skulle bli ødelagt osv. I forhold til kriminelle miljø generelt, det er ofte de som er farlige. Å være sammen med en i en kriminelt nettverk gjør deg sårbar for å møte andre farlige karakterer

Anonymkode: 43e7d...3db

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Brunello skrev (3 minutter siden):

Tror du alle som blir berørt av forbrytelsene han utfører også mener han er verdens snilleste? Makan for et naivt innlegg.

Han levde nok et ekstremt dobbeltliv. Så absolutt ikke. Men en person kan oppleves snill for noen og forferdelig for noen andre. For oss og for hans familie og de som er nær han har man null negativt og si. Også tok han på seg en maske når han gikk ut. Verden er ikke så svart hvit noen vokser opp i dette og det er alt de kjenner og tror de kan. Betyr ikke det er riktig av den grunn. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han levde nok et ekstremt dobbeltliv. Så absolutt ikke. Men en person kan oppleves snill for noen og forferdelig for noen andre. For oss og for hans familie og de som er nær han har man null negativt og si. Også tok han på seg en maske når han gikk ut. Verden er ikke så svart hvit noen vokser opp i dette og det er alt de kjenner og tror de kan. Betyr ikke det er riktig av den grunn. 

Så han er selektiv psykopat?

Anonymkode: bdf69...cc6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så han er selektiv psykopat?

Anonymkode: bdf69...cc6

Kanskje hvem vet er ikke sammen med han lengre. Men når han var med meg var han verdens snilleste. Og den dag i dag selv etter mange år, om jeg trenger noe stiller han alltid opp. Bare fordi han er dømt kriminell betyr det ikke han er en dårlig person. Tenk på alle de som tjener penger på lovlige bedrifter som støtter krig og elendigheten vel vitende om det bare fordi det er lov er de gode mennesker? Verden er ikke Svart hvit alle mennesker gjør feil på forskjellige måter. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan var livet da? Følte dere beskyttet? 

Mannen min er straffedømt. Men ikke pga salg av ting. Det var kroppsskade. Vi har et bra liv, vi.

Anonymkode: c29f8...8d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...