AnonymBruker Skrevet 8. juli #1 Skrevet 8. juli Vi skal på UL 6+3 bare for å sjekke at alt er som det skal. Har egentlig inkl ultralyd i uke 7 hos klinikken, men de har sommerstengt og vi fikk ikke time før jeg er 9+2. Jeg klarer ikke vente så lenge. Noen som har vært på UL rundt 6+3 og fått sett et bankende hjerte? Anonymkode: 95bf9...4b7
AnonymBruker Skrevet 8. juli #2 Skrevet 8. juli Jupp, flere ganger. Så lenge du vet du faktisk er 6+3 og ikke blir satt tilbake da Anonymkode: 10eb0...1f4
Katteelsker23 Skrevet 8. juli #3 Skrevet 8. juli (endret) AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jupp, flere ganger. Så lenge du vet du faktisk er 6+3 og ikke blir satt tilbake da Anonymkode: 10eb0...1f4 Jeg har gjennomgått ivf, så vi vet helt eksakt faktisk. Føler det gir mer press også tilfelle noe er som det ikke skal. Så er 6+3 akkurat den dagen jeg skal på UL Endret 8. juli av Katteelsker23
HeleneHS Skrevet 9. juli #4 Skrevet 9. juli Var på ultralyd nøyaktig 6+3 selv etter IVF og så hjerte banke! Skulle egentlig også ha i uke 7, men var da selv bortreist, så tok det før vi reiste. 1
Katteelsker23 Skrevet 9. juli #5 Skrevet 9. juli HeleneHS skrev (2 minutter siden): Var på ultralyd nøyaktig 6+3 selv etter IVF og så hjerte banke! Skulle egentlig også ha i uke 7, men var da selv bortreist, så tok det før vi reiste. Håper vi er like heldig🤞🏻💘 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #6 Skrevet 9. juli Gikk privat til UL da jeg var 7+4, eller trodde jeg hvertfall🙈 Var 6+3 da legen undersøkte, kunne tydelig se bankende hjerte❤️ Lykke til! Anonymkode: aa21d...324
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå