Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tilliten min til legen er borte, og jeg har bestemt meg for å bytte. Men syns det er vanskelig å velge lege, er det sånn at det er sure miner om det er samme legekontor men anne lege. De kan jo være ganske arrogante! Eller også bytte legekontor?

Anonymkode: 2410e...523

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tilliten min til legen er borte, og jeg har bestemt meg for å bytte. Men syns det er vanskelig å velge lege, er det sånn at det er sure miner om det er samme legekontor men anne lege. De kan jo være ganske arrogante! Eller også bytte legekontor?

Jeg står på liste på annen på samme kontor da nåværende nermer seg pensjonsalderen. Har ikke sagt noe til han og det har han ikke noe med heller

Anonymkode: 87284...b33

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Slike luksusproblemer har vi ikke i kommuner der det er fastlegemangel!

Er du fornøyd med kontoret, og der er noen ledig, og noen du kan tenke deg å bytte til så bytter du. 
Vil du prøve noe helt nytt, så bytter du også kontor. Se hva som er ledig, se hvem som har få på listen, og hvem du finne positiv omtale av på legelisten.no. Men husk på at leger handler ofte om kjemi, og tillit. 

Anonymkode: 4bbd4...3f0

AnonymBruker
Skrevet

Legene bryr seg ikke om du bytter.  

Anonymkode: e68cf...32f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Slike luksusproblemer har vi ikke i kommuner der det er fastlegemangel!

Er du fornøyd med kontoret, og der er noen ledig, og noen du kan tenke deg å bytte til så bytter du. 
Vil du prøve noe helt nytt, så bytter du også kontor. Se hva som er ledig, se hvem som har få på listen, og hvem du finne positiv omtale av på legelisten.no. Men husk på at leger handler ofte om kjemi, og tillit. 

Anonymkode: 4bbd4...3f0

Har allerede satt meg på en venteliste til en nyutdannet lege, omtalene ser gode ut, trenger en lege som hører på pasienter og faktisk snakker norsk.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Legene bryr seg ikke om du bytter.  

Anonymkode: e68cf...32f

Så bra 🙂 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på min femte lege ved samme kontor, ikke alle jobber der lengre, men to av de fire forrige jobber der fremdeles. De har aldri reagert negativt ved å se meg der uten at jeg skal til dem. (to av byttene er riktignok fordi legen har låsluttet da)

Anonymkode: 61e9d...22a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...