Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd hypnose for å slutte å røyke?

Har lyst til å prøve det, men forutsetningen må være at det holder med engangs hypnose

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har brukt det, men han sa at det var vanlig med fire ganger, da er ihvertfall sjansen størst for å holde seg røykfri. Første gangen var jeg der og bare snakket også testet vi hypnosen. Andre gangen hypnotiserte han meg igjen, og jeg halverte antall røyk. Tredje gangen var det nok en oppfølging, og fjerde gangen sluttet jeg. Gikk lekende lett, men jeg var så dum at jeg begynte igjen etter et halvt års tid, dog kan ikke det tilskrives han på noen som helst måte

Gjest Gjest
Skrevet

Er litt på siden dette, men jeg lurer på hvem dere har brukt. Har vurdert å prøve hypnose for slanking, det blir vel omtrent som røyking?

Og hvor mye koster det?

Skrevet

Vet at noen hypnotisører gjerne vil at du skal gå der gjentatte ganger. Vet om en dame som var storrøyker og reiste inntil Oslo og ble hypnotisert og slutta etter en gang. Dumme meg husket ikke å spørre etter navnet til vedkommende.....

Gjest Gjesta
Skrevet

Joda, de kjører røykesluttekurs som går på EN gang også, men de lover ikke like mye at det skal holde da. Det er jo en tilvenningsprosess.

Skrevet

Jeg er så motivert at jeg vet jeg ville sluttet etter en gang. Har sluttet tidligere på dagen med akupunktur, men da var jeg lat og daff i 3 uker... Etter 1 1/2 år begynte jeg igjen..... :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...