Brunhilde Skrevet 9. juli #41 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det kalles mice en place. Helt vanlig i profesjonell matlaging. Anonymkode: 6049e...076 Mise en place, rett skal være rett. 😉 Det som irriterer meg er lange, trommende negler. 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #42 Skrevet 9. juli Når alt går så fort at man blir svimmel og ikke har sjans til å få med seg alle trinnene. Og oppskriften ligger i linken under, gjemt mellom en haug reklame og annet fjas. Negletæpping på alt av emballasje og stønnelyder når man smaker på maten er også big no-no for min del. Anonymkode: c7834...293 6
Nabooru Skrevet 13. juli #43 Skrevet 13. juli Alt Mathea Bjørndalen gjør. Det finnes ikke noe kleinere enn de seksualiserte matvideoene hennes. 7 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli #44 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (På 8.7.2025 den 19.10): Går mer på TV-kokkene, men er vel også på nett, disse som alltid snakker om gjør ditt og datt "før gjestene kommer" osv. Akkurat som om all matlaging handler om å lage mat til gjester. 90 prosent av maten jeg lager går bare til meg selv. Og jeg behøver ikke å ha gjester eller andre for å kunne hygge med meg god matlaging. Anonymkode: 169bb...d3f Det er jo liksom ‘belønningen’ da, for at man gidder å lage mat… når jeg spiser alene bare står jeg på kjøkkenet og spiser.. altså, veldig basic mat og veldig harry…. Ikke ketchup-harry, men latmannsharry.. masse smør og gastromat… som jo er visst harry ? looolZ. Hvis jeg skulle laget bra mat hadde jeg ønsket å dele det med noen!! ‘Se hvor flink jeg er, jeg er verdt tiden din’. Anonymkode: 7b015...ba7
AnonymBruker Skrevet 14. juli #45 Skrevet 14. juli Nabooru skrev (På 13.7.2025 den 9.15): Alt Mathea Bjørndalen gjør. Det finnes ikke noe kleinere enn de seksualiserte matvideoene hennes. Kunne ikke vært mer enig. Hun har jo sex med bollene sine og er så «sexy» at hun sleiker disken i stede for klut. Blir gal! Anonymkode: 83623...45b 4 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #47 Skrevet 15. juli Nabooru skrev (På 13.7.2025 den 9.15): Alt Mathea Bjørndalen gjør. Det finnes ikke noe kleinere enn de seksualiserte matvideoene hennes. Måtte søke opp denne kontoen. Wtf? 😂 Anonymkode: d9ac1...bcb 5
Nabooru Skrevet fredag kl 19:40 #48 Skrevet fredag kl 19:40 AnonymBruker skrev (På 14.7.2025 den 23.21): Kunne ikke vært mer enig. Hun har jo sex med bollene sine og er så «sexy» at hun sleiker disken i stede for klut. Blir gal! Anonymkode: 83623...45b Nettopp!! 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:35 #49 Skrevet lørdag kl 06:35 Når hen som smaker på maten hen har laget, lener seg bakover mens han spiser, himler med øynene og kaster bestikkt ned i vasken eller på bordet i full fart. Anonymkode: bbcbf...e63 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:44 #50 Skrevet lørdag kl 06:44 Dårlig hygiene med lange negler som mest trolig er fulle av tarmbakterier🤢 Den forbaskede negletappingen…..😵💫 bruk av ringer…… og så den uappetittlege spisingen/slafsing med en fake orgasme for å demonstrere hvor fantastisk bra maten er, hvorfor?????!!? Jeg er interessert i oppskrift og fremgangsmåte men orker ikke å se en influencer lage mat som om det var en OF konto Anonymkode: ce9d7...a0f 5 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:34 #51 Skrevet lørdag kl 09:34 Lange ekle negler som sannsynligvis er proppfulle av bakterier, for hvem har «råd» til å skrubbe (les: «ødelegge») de fine dyre neglene sine? Langt løst hår flaksende rundt maten. Amerikanske videoer: All den ekle ferdig-maten de bruker til alt. For ikke å snakke om alle tonnene med sukker. Anonymkode: 306eb...c4e 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:28 #52 Skrevet lørdag kl 21:28 AnonymBruker skrev (På 14.7.2025 den 23.21): Kunne ikke vært mer enig. Hun har jo sex med bollene sine og er så «sexy» at hun sleiker disken i stede for klut. Blir gal! Anonymkode: 83623...45b Sleiker disken?! Æsj! hvem er dette for en bimbo? Nekter å søke henne opp og gi henne klikk ikke har jeg snap heller Anonymkode: 95308...2e5 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:08 #53 Skrevet søndag kl 08:08 Nabooru skrev (På 13.7.2025 den 9.15): Alt Mathea Bjørndalen gjør. Det finnes ikke noe kleinere enn de seksualiserte matvideoene hennes. Æsj ja hun er skikkelig ekkel. Fikk hun opp på tiktok en gang, blokket hun med en gang. Anonymkode: 64de9...c2f 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:50 #54 Skrevet søndag kl 10:50 Når de bruker ingredienser du ikke finner noensteder. Anonymkode: 891a2...e3e
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:55 #55 Skrevet søndag kl 10:55 Ofte virker det som at de tror de har funnet opp hjulet på nytt når de lager helt vanlige retter. Men ofte er vel det å fremstille seg selv som dum en del av planen for å få flere klikk og views osv.. Anonymkode: 7b830...62f
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:00 #56 Skrevet søndag kl 11:00 Ikke oppsatt hår tar seg i håret lange negler . Synes også mye bar hud ikke passer når du laget mat. Anonymkode: fbae1...3dd 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:03 #57 Skrevet søndag kl 11:03 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke oppsatt hår tar seg i håret lange negler . Synes også mye bar hud ikke passer når du laget mat. Anonymkode: fbae1...3dd Enig. Men viktig å være sexy, vet du. Viktigst i hele verden det for de fleste av disse fordømte influenserne Anonymkode: 95308...2e5 4
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:38 #58 Skrevet mandag kl 07:38 så en på Instagram som lager vegansk mat. Det i seg selv er helt topp, men hun spiller så åpenbart på sex🤪 Hun legger puppa ned på kjøkkenbenken og de tyter ut av toppen. Et annet eksempel er deiligbakst som suger seg på fingrene og snakker med en sensuell «deilig» stemme. Hun er litt mer elegant om sexspillingen enn puppedama, men begge er litt flaue å se på. Ellers er jeg enig at det er irriterende når de sier «du trenger bare 3 ingredienser», også tenger man gjerne egg, salt, melk, ost, ulike krydder og ulike grønnsaker. Plutselig har man 10 ingredienser. Anonymkode: e5fa6...a6d 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:44 #59 Skrevet mandag kl 11:44 Irriterer meg når det står feks "bakt potet,bare bedre" så er det en helt vanlig bakt potet..... Hva er bedre,liksom? Anonymkode: b526e...16f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå