Gå til innhold

Dine barndomsvenner som var toxic som barn og tenåringer.. fortsatte det i voksen alder eller vokste de det av seg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

🤔

Anonymkode: 98ad8...dbc

Skrevet

Vet ikke, da jeg sluttet å omgås disse.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Toxic? Tenker du på giftig? Hvordan kan mennesker være giftige? Skjønner ingenting jeg.

Anonymkode: 5ee6a...679

AnonymBruker
Skrevet

Vet svært lite om de jeg gikk med på barn og ungdomskolen. Vet 1 ble lærer, den var den som sparket meg mens jeg lå på bakken, en annen ble fysioterapeut.  Men vet at da jeg kom på 15 år sammenkomst så følte jeg meg like liten blant en del av de. De sim arrangerte hadde lagt lapper under og hos meg stod det: ditt ansvar for kvelden er å fjerne tomflasker fra bordene  og legge søppel som blir i sekker. Kan si jeg følte meg ikke direkte velkommen. Folk burde kunne ordne sitt eget søppel og tomgods etter min mening.

Anonymkode: b28fc...d0a

• Liker 4
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Vet bare om 2 stykker som var skikkelig skikkelig stygge og toxic mot meg som barn.

Begge har ikke kommet noen vei i livet, mens det har vi andre.

Anonymkode: e2c4b...6de

• Liker 2
Skrevet

Nei, det fortsatte i voksen alder. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var toxic og ble junkie. Men det ligger mange år bak meg nå, da. Har snakket ut med alle fra den gang.

Anonymkode: 782b0...178

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

De er helt like. Alle tre er i lederstillinger med mange under seg, og ingen som setter ned foten. 

Anonymkode: a36c6...581

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Toxic? Tenker du på giftig? Hvordan kan mennesker være giftige? Skjønner ingenting jeg.

Anonymkode: 5ee6a...679

hva er det du ikke skjønner egentlig? Gjør du deg vanskelig med vilje? Å være et giftig menneske er å være spydig, ekskluderende for å få sin vilje, om nødvendig stygg i kommentarer osv for å få andre til å føle seg dårlig for å heve seg selv osv osv.. Mennesker med lite empati og omsorg for andre rett og slett.

Og svaret på TS sitt spørsmål er nei de endret seg ikke og ja de er fortsatt slik og det som er verre er at ungene er slik også, og nå også barnebarna og de er ikke lengre de populære fordi folk ellers tar avstand fra dem og selvsentrerte som de er skjønner de ikke at det er deres egen feil at ingen liker dem.. 

Anonymkode: 0c57a...273

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Fortsatt toxic og har hatt veldig turbulente og ustabile forhold i livet sitt. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ingen slike venner. Hvor vanlig er det?

Anonymkode: a441c...cef

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en som plutselig ble et annet menneske. Og har fortsatt å være en veldig bra person og venn i 30 år etter. Men de fleste forble dårlige mennesker, men de ramla på et eller annet kjør alle sammen (psykisk syke, narkomane, o.l.).

Anonymkode: 54032...dc7

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde bare én giftig, passiv-aggressiv bekjent. Hun har fortsatt i samme sporet og har ikke lykkes i livet.

På mer generelt grunnlag registrerer jeg at alle de som peaket på ungdomsskolen ikke har det spesielt bra i dag. Uten å generalisere så har de ofte barn med flere fedre, fagbrev eller ingen utdanning, ustabil bosituasjon (flytter ofte, leier), fortsatt mye selfies og festing (vi er i 40-årene nå), mye drama.

Anonymkode: b6b6b...15c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser at de er akkurat slik dem var som ungdom ja. Omgåes ikke. Dem er snart 50 og har ikke blitt noe eldre mentalt. 

Anonymkode: e522c...4ae

AnonymBruker
Skrevet

Skyr dem som faen...

Anonymkode: 186d6...0ca

AnonymBruker
Skrevet

Siden vi er i Norge så gidder jeg ikke å være en liten kid/kødd som tror at det er kult å skrive på engelsk. 

Giftige folk har jeg null kontakt med. 

Anonymkode: 965d5...f46

AnonymBruker
Skrevet

De fortsatte og deres unger mobber barnet mitt i dag. En av årsakene til at vi flytter ut av denne plassen… 

Anonymkode: 70668...667

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...