AnonymBruker Skrevet 8. juli #1 Skrevet 8. juli Hvor får jeg kjøpt en god madrass som ikke er alt for dyr? Må bytte ut den gamle jeg har. Anonymkode: 5e041...bd7
AnonymBruker Skrevet 8. juli #2 Skrevet 8. juli Jysk. Jeg har Wellpur- overmadrass derfra. Anonymkode: 9cc54...69f 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #3 Skrevet 8. juli ikea sine madrasser får god score i tester, enkelte av jysk sine også egentlig.. Men min erfaring er at du må prøve den selv for det som scorer bra i tester eller som andre liker ikke nødvendigvis er riktig for deg og din kropp, sovesstilling osv. Men overmadrassen fra jyst som nevnes over kan få selv den dårligste madrassen til å bli utrolig mye bedre.. Anonymkode: ce188...955 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #4 Skrevet 9. juli Hva er budsjettet ditt, TS? Min personlige erfaring er at IKEA er dårlig (skal aldri ha igjen). Liker du memoryfoam så kan du teste ut wellpur fra Jysk, gir god trykkavlastning (kan kreve noen uker tilvenning). Anonymkode: b9f5b...cd5
AnonymBruker Skrevet 9. juli #5 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva er budsjettet ditt, TS? Min personlige erfaring er at IKEA er dårlig (skal aldri ha igjen). Liker du memoryfoam så kan du teste ut wellpur fra Jysk, gir god trykkavlastning (kan kreve noen uker tilvenning). Anonymkode: b9f5b...cd5 Maks 5000 Anonymkode: 5e041...bd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå