AnonymBruker Skrevet 8. juli #2 Skrevet 8. juli Det ser du ikke, grunnboken er offentlige opplysninger. Anonymkode: 28c3c...644 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #4 Skrevet 8. juli Det er som de sier over her, ikke mulig. Du kan ikke se hvem som er inne og ser på (kartverket, ikke norgeskart) Anonymkode: 2a849...179
AnonymBruker Skrevet 8. juli #5 Skrevet 8. juli Hmmm. Men når man logger inn med bankid, har jeg hørt at folk får beskjed om hvem som har søkt på dem. Bare lurer de meg? Anonymkode: b3fd1...b15
AnonymBruker Skrevet 8. juli #6 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hmmm. Men når man logger inn med bankid, har jeg hørt at folk får beskjed om hvem som har søkt på dem. Bare lurer de meg? Anonymkode: b3fd1...b15 Dette gjelder skattelistene ikke Kartverket. Anonymkode: 91234...787 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli #7 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hmmm. Men når man logger inn med bankid, har jeg hørt at folk får beskjed om hvem som har søkt på dem. Bare lurer de meg? Anonymkode: b3fd1...b15 Ja, det gjelder for Skatteetaten og ikke Norgeskart. Anonymkode: c7b33...6e5
AnonymBruker Skrevet 8. juli #8 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Hmmm. Men når man logger inn med bankid, har jeg hørt at folk får beskjed om hvem som har søkt på dem. Bare lurer de meg? Anonymkode: b3fd1...b15 'Har jeg hørt' er ikke en pålitelig kilde.... Anonymkode: 2c3a5...55d 2
Knirke Skrevet 8. juli #9 Skrevet 8. juli Hvorfor trenger du å vite om noen har sett på eiendommen din?🤨
AnonymBruker Skrevet 8. juli #10 Skrevet 8. juli Jeg sjekker grunnbøker hele tida fordi jeg er nysgjerrig. Aldri fått høre fra noen om at de er blitt “varslet”. Som sagt, det er offentlige opplysninger. Anonymkode: 5f2e5...4b4 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli #11 Skrevet 8. juli Jeg er stadig inne på kartverket å sjekker hus. Ikke fordi jeg er spesielt interessert i hverken huset eller de nye eierne, men jeg er interessert i kjøpesummen på husa rundt i nabolaget mitt, da jeg skal selge selv, snart. Anonymkode: 811a5...686
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå