Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jævlig kjedelig for han stakkarsen på Facebook å bli dradd inn i et maktspill mellom to sosiopater....

Anonymkode: 64aaf...d00

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg sender nok melding.

Så får det gå som det går. Til helvete eller til himmels

Beklager, men rådene hjalp ikke en damn shit.

Anonymkode: dbbd3...0a8

AnonymBruker
Skrevet

Stakkars barn...

Anonymkode: 64aaf...d00

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Kjæresten behandler meg som dritt. Tar meg for gitt og viser tydelig at alle andre damer er bedre enn meg. Kjenner meg helt elendig i forholdet for tiden.

Nå har jeg fått venneforespørsel på FB av en mann (helt tilfeldig, kjenner ham ikke, men vet hvem han er og at han er singel). Vi er i samme alder.

Har godtatt venneforespørsel og har lyst å sende ham en melding. Om å møtes eller ta en prat. Eller hva det nå kan ende med.

Er det dumt ? Gjør jeg det av de rette grunnene? Har lyst å straffe kjæresten på en måte, men samtidig vil jeg ikke være utro. Det er liksom ikke meg

Han behandler deg som dritt og viser at andre damer er bedre enn du. Altså, han har jo ingen respekt for deg så derfor må du ha respekt nok for deg selv til å avslutte dette forholdet. Hva skal du straffe han med, at dere ikke passer sammen, at han har mistet følelsene for deg? Avslutt dette forholdet, han bryr seg ikke. Beklager.

Anonymkode: 0e2a5...d7f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det slutt. 

Anonymkode: 906b2...ec2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

At han tenker: gosh nå ble jeg kvitt kjerringa?

Hva skal jeg gjøre da ? Jeg og barna er jo tydeligvis ikke gode nok for ham lenger. Han nye kan jo bli en ny og bedre start, kanskje ? 

Ja nettopp det vil han tenke om du synker til hans nivå. 

Jeg sier jo hva det beste du kan gjøre er, for din selvfølelse, selvrespekt og for beste "hevn" mot han: gå fra han, med så FÅ ord som mulig. Stillhet vil drepe hab langt mer enn noen ord og handling kan. Hold deg så uanfektet som mulig. Hvis du vil gråte, slipp det ut med venner og familie, ikke foran han. 

Han kommer til å angre bittert til den dagen han dør hvis du gjør det på den måten. 

Anonymkode: 06282...e0c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja, nettopp. Jeg skal bare tolerere dritt og når jeg blir hevngjerrig (som nå) så er jeg likedan. Vil at han skal få "kjenne" det. Og hvorfor i helvete skal jeg være grei mot en som ikke er grei tilbake? Jeg har ALLTID behandlet folk slik jeg vil bli behandlet selv, men nå har jeg sikkert fått nok! 

Alt du "beviser" er at du er en bitter og hevngjerrig kjerring.

Og hva tenker du liksom skal skje etterpå? At han blir "drømmemannen" fordi du er utro?

Men for all del.

Kjør på.

Anonymkode: ba79a...4d6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, jeg sender nok melding.

Så får det gå som det går. Til helvete eller til himmels

Beklager, men rådene hjalp ikke en damn shit.

Så jævlig umodent av deg. 

Anonymkode: 06282...e0c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

At han tenker: gosh nå ble jeg kvitt kjerringa?

Hva skal jeg gjøre da ? Jeg og barna er jo tydeligvis ikke gode nok for ham lenger. Han nye kan jo bli en ny og bedre start, kanskje ? 

Jeg ville ikke hatt en som er utro. Da er du ikke til å stole på. Du må først gå fra samboer og så date andre.

Anonymkode: 906b2...ec2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Vet ikke, men jeg fortjener ikke dette, oppførselen hans. 

Han nye kjenner jeg ikke, men om jeg er utro, så kan jo kjæresten min bare hive meg ut og få det som han vil ( for det virker som at det er det han vil). Da blir han bare sint på meg, jeg blir bad girl og får min hevn. End of story

Du vil bli et veldig godt forbilde for barna dine da gitt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke vær utro med barn involvert. Da blir du den store, stygge ulven som ødla familien. Om han er dritt mot deg og barna, så gå fra han. Ja, kjipt økonomisk, men da er du ikke sammen med en som behandler deg og barna dritt. 

Om du ikke liker svarene du får, men heller ønsker å få til svar: vær utro, så må du ikke spørre. Veldig få som vil oppfordre folk til å være utro. 

Anonymkode: d5fd7...4b2

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var utro som "hevn" da kona var utro. Noe av det absolutt dummeste jeg har gjort i mitt liv. Jeg trodde det at det skulle få meg til å føle meg bedre, men det ble selvsagt mye verre. Det var selvfølgelig galt av henne å være utro også, men det ble selvsagt ikke noe bedre av at jeg gjorde det samme, og den lille sjansen for å berge forholdet forsvant i alle fall da.

Og seriøst, en random fyr på Facebook? Det er ikke første gang et samboerskap med felleseie og barn tar slutt, dette fikser du. Med mindre du faktisk ønsker å gjøre livet vanskeligere for deg selv og barna dine, i så fall er det bare å være utro.

Anonymkode: fb1eb...d89

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg var utro som "hevn" da kona var utro. Noe av det absolutt dummeste jeg har gjort i mitt liv. Jeg trodde det at det skulle få meg til å føle meg bedre, men det ble selvsagt mye verre. Det var selvfølgelig galt av henne å være utro også, men det ble selvsagt ikke noe bedre av at jeg gjorde det samme, og den lille sjansen for å berge forholdet forsvant i alle fall da.

Og seriøst, en random fyr på Facebook? Det er ikke første gang et samboerskap med felleseie og barn tar slutt, dette fikser du. Med mindre du faktisk ønsker å gjøre livet vanskeligere for deg selv og barna dine, i så fall er det bare å være utro.

Ønsker selvfølgelig ikke å lage helvete. Men nå har det toppet seg hjemme og når jeg fikk denne forespørselen, så jeg en utvei, om du skjønner. Da vil han kanskje bare la meg gå og i tillegg er jo jeg ikke god nok lenger, så hva er vitsen ? Hvorfor skal JEG krype til korset og be om godt vær når han er idiot mot meg og barna? Snakke med han kan jeg bare glemme. Ikke tema. Si at jeg vil skilles? Den risikoen tar jeg ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ønsker selvfølgelig ikke å lage helvete. Men nå har det toppet seg hjemme og når jeg fikk denne forespørselen, så jeg en utvei, om du skjønner. Da vil han kanskje bare la meg gå og i tillegg er jo jeg ikke god nok lenger, så hva er vitsen ? Hvorfor skal JEG krype til korset og be om godt vær når han er idiot mot meg og barna? Snakke med han kan jeg bare glemme. Ikke tema. Si at jeg vil skilles? Den risikoen tar jeg ikke. 

Hva har du å tape? Og nei, jeg skjønner ikke helt hvordan denne fyren på Facebook skal være en utvei.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor bor du? 

Har en likedan kjæreste som behandler meg som luft. 

Kunne også tenke meg sex med en ukjent, med mulighet for flere treff i fremtiden. 

Hilsen sprek og kjekk mann 48

Anonymkode: 84213...e81

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Ja, nettopp. Jeg skal bare tolerere dritt og når jeg blir hevngjerrig (som nå) så er jeg likedan. Vil at han skal få "kjenne" det. Og hvorfor i helvete skal jeg være grei mot en som ikke er grei tilbake? Jeg har ALLTID behandlet folk slik jeg vil bli behandlet selv, men nå har jeg sikkert fått nok! 

Hevn er for svake mennesker, eller evt de som kan unnskylde seg med at hjernen ikke er ferdig utviklet. Du er like råtten som han 

Anonymkode: 1535e...9f6

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Du kryper ikke til korset ved å sette et krav om hva du ønsker og forventer i et forhold.

Det kalles å være sterk og ha selvrespekt.

Du vil ikke risikere å skille deg? Men du tror utroskap vil bedre sjansene for at dere får en bedre fremtid sammen?

Og hva utvei ser du i å pule en singel mann? Han har ikke noe å tape. Tror du virkelig han er "redningen"? At han er interessert i noe mer enn å knulle deg? 

Hva er scenarioet i hodet ditt egentlig?

At denne Facebook fyren vil respektere en utro dame med barn, ta dere til seg og ble den perfekte stefaren?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Å være hevngjerrig er ikke bra. 

Gjør deg selv en tjeneste, og gjør det slutt istedet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vet ikke, men jeg fortjener ikke dette, oppførselen hans. 

Han nye kjenner jeg ikke, men om jeg er utro, så kan jo kjæresten min bare hive meg ut og få det som han vil ( for det virker som at det er det han vil). Da blir han bare sint på meg, jeg blir bad girl og får min hevn. End of story

Forstår tankene dine. 

Våg å være sårbar en siste gang. Ikke si "vi må snakke", men bare start samtalen og fortell han at du faktisk kjenner at oppmerksomhet fra andre menn plutselig appellerer på en annen måte enn før. Si at du ikke har gitt opp dere, men at du er redd for at han har gitt opp. Spør om det fremdeles er håp? Om du fremdeles har han i ditt hjørne? Du må være sårbar om dette skal fungere. Så sårbar og myk at om han har aldri så mye stolthet og "resentment" fra tidligere diskusjoner og krangler, så klarer han se forbi det om han virkelig er glad i deg. 

DA får du svaret ditt. Om han ikke legger ned stridsøksa da, så er det nytteløst. Ikke fordi han ikke er glad i deg, men fordi han trolig har såå mye igjen å lære og din tålmodighet er tynnslitt. 

Anonymkode: 9c63e...9d1

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjæresten behandler meg som dritt. Tar meg for gitt og viser tydelig at alle andre damer er bedre enn meg. Kjenner meg helt elendig i forholdet for tiden.

Nå har jeg fått venneforespørsel på FB av en mann (helt tilfeldig, kjenner ham ikke, men vet hvem han er og at han er singel). Vi er i samme alder.

Har godtatt venneforespørsel og har lyst å sende ham en melding. Om å møtes eller ta en prat. Eller hva det nå kan ende med.

Er det dumt ? Gjør jeg det av de rette grunnene? Har lyst å straffe kjæresten på en måte, men samtidig vil jeg ikke være utro. Det er liksom ikke meg

Hvorfor går du ikke bare ifra ham?

Anonymkode: 8f304...f10

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...