Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten behandler meg som dritt. Tar meg for gitt og viser tydelig at alle andre damer er bedre enn meg. Kjenner meg helt elendig i forholdet for tiden.

Nå har jeg fått venneforespørsel på FB av en mann (helt tilfeldig, kjenner ham ikke, men vet hvem han er og at han er singel). Vi er i samme alder.

Har godtatt venneforespørsel og har lyst å sende ham en melding. Om å møtes eller ta en prat. Eller hva det nå kan ende med.

Er det dumt ? Gjør jeg det av de rette grunnene? Har lyst å straffe kjæresten på en måte, men samtidig vil jeg ikke være utro. Det er liksom ikke meg

Anonymkode: dbbd3...0a8

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du sammen med ham?

Anonymkode: b786a...4fd

• Liker 8
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det slutt. 

Anonymkode: 49b3d...739

• Liker 9
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gjør du det ikke bare slutt da, hvis han er så jævlig å være sammen med? 

Anonymkode: 93bfe...fd5

• Liker 7
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke utro. 

Anonymkode: 958cb...e13

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Absolutt ikke utro. 

Om du er det så er du ikke grei. Vær heller ærlig, og slå opp evt før du finner på noe tull. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Er det dumt? Det som mildt sagt er dumt, det er å ikke vite svaret på dette. Er du tenåring? 

Anonymkode: 1535e...9f6

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det slutt, så kan du ligge med hvem du vil. Utroskap ødelegger bare ditt rykte. 

Anonymkode: 96330...abf

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Kjæresten behandler meg som dritt.

Har lyst å straffe kjæresten på en måte, men samtidig vil jeg ikke være utro. 

Hva tror du at du tjener på å selv være en dritt?

Anonymkode: e72f9...798

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor gjør du det ikke bare slutt da, hvis han er så jævlig å være sammen med? 

Vi bor sammen og alt med det som følger med: boliglån og i tillegg barn. 

Han har plutselig snudd fra god mann og far til å behandle meg og barna som dritt. Vi er ikke gift, derav kaller jeg han kjæreste. Fordi han var/er noe av det kjæreste jeg har forutenom barna

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Kjæresten behandler meg som dritt. Tar meg for gitt og viser tydelig at alle andre damer er bedre enn meg. Kjenner meg helt elendig i forholdet for tiden.

Nå har jeg fått venneforespørsel på FB av en mann (helt tilfeldig, kjenner ham ikke, men vet hvem han er og at han er singel). Vi er i samme alder.

Har godtatt venneforespørsel og har lyst å sende ham en melding. Om å møtes eller ta en prat. Eller hva det nå kan ende med.

Er det dumt ? Gjør jeg det av de rette grunnene? Har lyst å straffe kjæresten på en måte, men samtidig vil jeg ikke være utro. Det er liksom ikke meg

Som andre her i tråden skriver; gjør det slutt med nåværende partner FØR du involverer deg med ny mann. 

Selv om du ikke har det bra og optimalt i ditt nåværende forhold, så er ikke utroskap greit. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva tror du at du tjener på å selv være en dritt?

Anonymkode: e72f9...798

Vet ikke, men jeg fortjener ikke dette, oppførselen hans. 

Han nye kjenner jeg ikke, men om jeg er utro, så kan jo kjæresten min bare hive meg ut og få det som han vil ( for det virker som at det er det han vil). Da blir han bare sint på meg, jeg blir bad girl og får min hevn. End of story

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke, men jeg fortjener ikke dette, oppførselen hans. 

Han nye kjenner jeg ikke, men om jeg er utro, så kan jo kjæresten min bare hive meg ut og få det som han vil ( for det virker som at det er det han vil). Da blir han bare sint på meg, jeg blir bad girl og får min hevn. End of story

Herregud, nei. Absolutt ikke. 

Den aller beste hevnen du kan ta, er å gjøre det slutt og være så uanfektet som mulig! Virkelig! Det er da han vil angre på hvordan han har behandlet deg. 

Gjør du slik du planlegger, vil han for alltid tenke "good riddance" og ikke føle et pøkk av skyldfølelse. 

Anonymkode: 06282...e0c

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Herregud, nei. Absolutt ikke. 

Den aller beste hevnen du kan ta, er å gjøre det slutt og være så uanfektet som mulig! Virkelig! Det er da han vil angre på hvordan han har behandlet deg. 

Gjør du slik du planlegger, vil han for alltid tenke "good riddance" og ikke føle et pøkk av skyldfølelse. 

Anonymkode: 06282...e0c

At han tenker: gosh nå ble jeg kvitt kjerringa?

Hva skal jeg gjøre da ? Jeg og barna er jo tydeligvis ikke gode nok for ham lenger. Han nye kan jo bli en ny og bedre start, kanskje ? 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er utro så bekrefter du jo bare ovenfor mannen din at du er en dritt som ikke er verdt å ta vare på. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

At han tenker: gosh nå ble jeg kvitt kjerringa?

Hva skal jeg gjøre da ? Jeg og barna er jo tydeligvis ikke gode nok for ham lenger. Han nye kan jo bli en ny og bedre start, kanskje ? 

Men så gå fra ham da, FØR du trer deg på en annen sin kuk! 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gidder du å være sammen med en som behandler deg som dritt?

Å være utro gjør jo at du synker ned på et lavt nivå.

Ja heller litt selvrespekt og gjør det slutt og finn deg en mann som behandler deg med kjærlighet og respekt.

Anonymkode: ba79a...4d6

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er utro så bekrefter du jo bare ovenfor mannen din at du er en dritt som ikke er verdt å ta vare på. 

Ja, nettopp. Jeg skal bare tolerere dritt og når jeg blir hevngjerrig (som nå) så er jeg likedan. Vil at han skal få "kjenne" det. Og hvorfor i helvete skal jeg være grei mot en som ikke er grei tilbake? Jeg har ALLTID behandlet folk slik jeg vil bli behandlet selv, men nå har jeg sikkert fått nok! 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Et lyssky og skittent forhold skapt av hevn, utroskap og løgner? Ja det høres jo smart ut. 

• Liker 1
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...