AnonymBruker Skrevet 8. juli #1 Skrevet 8. juli Hva er deres beste oppskrift på litt sunnere snacks?? Trenger litt tips da jeg sliter i å få i meg nok riktig mat og kalorier (Så kan gjerne vøre kaloririkt, selv om mange her på kg sliter med det motsatte...) Siden jeg har som mål å bygge muskler burde det helst innholde litt protein da, men er gira på å teste det meste!! Min favoritt er pannekaker med cottage cheese, havre, banan og yoghurt!! Hva er deres?? Anonymkode: 4a790...1ba
mimifin72 Skrevet 8. juli #2 Skrevet 8. juli Jeg er veldig glad i kokt tunge fra Gilde. Spiser det som pålegg på brødskive eller uten brød i det hele tatt. Tror den har 30 g proteiner per 100 g tunge. Er også veldig glad i hermetiske sardiner (spiser dem med løk og sriracha) og lobnobs med sriracha og majones 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli #4 Skrevet 8. juli Smoothie med banan, litt frosne jordbær, en god klunk peanøttsmør, cottage cheese + melk. Anonymkode: fa44d...177 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #5 Skrevet 8. juli Jeg pleier å frese en biff (storfekjøtt) i meierismør i pannen, og skjære opp i strimler som barna kan gomle på på kvelden. Litt salt på før den stekes. Kjempegodt som snacks! Har ikke noe annet til. Vi spiser av og til yt proteinyoghurt med vanilje som dessert eller snacks. Godt med litt jordbær oppi. Anonymkode: 46bee...5dd 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli #6 Skrevet 8. juli Whey vanilje protein pulver, frosne jordbær og proteinmelk i en blender. Protein bombe og god dessert. Anonymkode: 5b269...af4 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli #7 Skrevet 8. juli Ble inspirert av tråden! Brukte en stavmikser for å lage meg «is». Cottage cheese m/vanilje, YT protein yoghurt Pasjonsfrukt og frossne bær. Har kommet ny iskaffe med protein som også fungerer som «mellommåltid» med protein som jeg tar i ny og ned. Eller YT milkshake om jeg ikke ønsker koffein. Anonymkode: 357bd...7d9 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #8 Skrevet 8. juli Ost og spekemat. Jeg steker ost og bruker som kjeks. Omelett stekt i muffinsformer. Hvis jeg er veldig fysen på noe, så betyr det at jeg har spist for lite protein. Så da tar jeg meg et skikkelig måltid med biff, kjøttdeig, egg osv. Anonymkode: b46ff...9c6 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli #9 Skrevet 9. juli Proteiner er viktig for muskelmasse men det er mindre viktig når du skal opp i vekt enn ned. Muskler trenger lett tilgjengelig energi og da er det karbohydrater og fett som er kilde. Proteiner trengs til reparasjonen. Anonymkode: d1812...ab8 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #10 Skrevet 9. juli Tørrfisk, spekemat (sjekk at det ikke er ultraprosessert), ost, egg, sardiner. Anonymkode: 46b8b...469 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli #11 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hva er deres beste oppskrift på litt sunnere snacks?? Trenger litt tips da jeg sliter i å få i meg nok riktig mat og kalorier (Så kan gjerne vøre kaloririkt, selv om mange her på kg sliter med det motsatte...) Siden jeg har som mål å bygge muskler burde det helst innholde litt protein da, men er gira på å teste det meste!! Min favoritt er pannekaker med cottage cheese, havre, banan og yoghurt!! Hva er deres?? Anonymkode: 4a790...1ba Putta proteinpulver i en sunnere pannekakerøre. Anonymkode: e529f...958
Illumi Skrevet 9. juli #12 Skrevet 9. juli Jeg elsker å blande ca 100g cottage cheese, 100g fryst blåbær, 1dl melk, litt sitronjuice og litt zeroh markjordbærsaft (ublandet) Bland sammen og la bærene tine litt før du spiser. Smaker sorbet! 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli #13 Skrevet 9. juli Siden det er snacks du spør om; nøtter. Pekannøtter er min favoritt. Måltid; yoghurt naturell i blender sammen med frosne bær/banan, og gjerne litt peanøttsmør. For ekstra protein, sleng oppi pulver.. Anonymkode: 166fb...3bc 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #14 Skrevet 9. juli Gresskarkjerner, solsikkefrø og linfrø har sinnsykt mye proteiner pg kalorier. Anonymkode: 573d1...752
Daisy-love Skrevet 9. juli #16 Skrevet 9. juli Proteinpulver i valgfri yoghurt, og da gjerne en med litt proteiner i. Bland gjerne også i litt cottage cheese. For at dette ikke skal bli en hard klump, pleier jeg å ha i litt chiafrø som har ligget i vann, og blitt en fin sånn gelé. Du kan søte med hva du vil, og toppe med bær, frukt, og/eller peanøttsmør eller annet nøttesmør. En favoritt her er hjemmelaget «Cherry Garcia» (eller hvordan det staves): Yoghurt eller Kesam, gjerne naturell Chiafrø som har ligget i vann og blitt gelé Proteinpulver, gjerne vanilje Søtning Rør dette sammen. Tilsett så fryste kirsebær, og litt hakket mørk sjokolade og rør rundt. Sååå godt 😋 Dadler fylt med peanøttsmør, med et dryss med havsalt, også fryser du dem er også sykt godt. Kan dyppe i smeltet sjokolade, men ikke nødvendig. Nytes kalde.
EIIa Skrevet 9. juli #17 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ble inspirert av tråden! Brukte en stavmikser for å lage meg «is». Cottage cheese m/vanilje, YT protein yoghurt Pasjonsfrukt og frossne bær. Har kommet ny iskaffe med protein som også fungerer som «mellommåltid» med protein som jeg tar i ny og ned. Eller YT milkshake om jeg ikke ønsker koffein. Anonymkode: 357bd...7d9 Den isen som du skriver, ble den ordentlig is (Tjukk lsm)?? Hørtes så go ut TS
AnonymBruker Skrevet 9. juli #18 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): Putta proteinpulver i en sunnere pannekakerøre. Anonymkode: e529f...958 Tåler proteinpulver generelt dette? Altså uten at det forringer kvaliteten. Anonymkode: fa44d...177
AnonymBruker Skrevet 9. juli #19 Skrevet 9. juli EIIa skrev (5 timer siden): Den isen som du skriver, ble den ordentlig is (Tjukk lsm)?? Hørtes så go ut TS Ja, den ble det!! Vil tro det var fordi jeg hadde ca dobbelt så mye cottage cheese som yoghurt og mye frossen bringebær. Helt nydelig. Godt tips å ha i ekstra proteinpulver, det kan sikkert også hjelpe på konsistensen. Skal prøve i morgen. Anonymkode: 357bd...7d9
AnonymBruker Skrevet 9. juli #20 Skrevet 9. juli Jeg er ikke TS forresten, ble bare inspirert av tråden. Kjempe gode tips her! Anonymkode: 357bd...7d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå