AnonymBruker Skrevet 8. juli #1 Skrevet 8. juli Hvordan lager man det? Syns det er så utrolig godt. Butikken her bruker å ha ferdigsmurte smørbrød med slik salat på, husker kantina på videregående hadde baguetter med det osv. Kanskje noen jobber på en kafè eller butikk hvor de lager sånne, hvordan lager dere den? Anonymkode: a5398...f62 1
#frøken Skrevet 8. juli #2 Skrevet 8. juli Stekt eller grillet kylling paprika rødløk mais dressing: to like deler majones og rømme, sitronsaft, curry-pulver, paprika-pulver, salt, pepper. Her tar jeg ting på slump og smaker meg fram. bland de øvrige ingrediensene inn i dressingen. Kan også toppes med knust sprøstekt bacon og persille. 5 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli #3 Skrevet 8. juli Finnes en haug med oppskrifter på nett. Søk etter kyllingsalat med karri. Anonymkode: ba383...e86 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli #4 Skrevet 8. juli Det er kjempegodt og enkelt å lage 😊. Jeg pleier å kjøpe ferdig Prior salatkylling, rødløk, mais og paprika, rømme, majones, rømme, karri krydder og litt salt og pepper, kanskje litt hvitløkskrydder. Blander bare sammen og smaker til. Smakene blir mye bedre dagen etter. Så hvis det smaker litt lite, smaker det veldig godt når det har fått noen timer i kjøleskapet . Anonymkode: 4560a...76f 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #5 Skrevet 8. juli #frøken skrev (14 minutter siden): Stekt eller grillet kylling paprika rødløk mais dressing: to like deler majones og rømme, sitronsaft, curry-pulver, paprika-pulver, salt, pepper. Her tar jeg ting på slump og smaker meg fram. bland de øvrige ingrediensene inn i dressingen. Kan også toppes med knust sprøstekt bacon og persille. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er kjempegodt og enkelt å lage 😊. Jeg pleier å kjøpe ferdig Prior salatkylling, rødløk, mais og paprika, rømme, majones, rømme, karri krydder og litt salt og pepper, kanskje litt hvitløkskrydder. Blander bare sammen og smaker til. Smakene blir mye bedre dagen etter. Så hvis det smaker litt lite, smaker det veldig godt når det har fått noen timer i kjøleskapet . Anonymkode: 4560a...76f Takk for tips! Anonymkode: ac0f8...61b
AnonymBruker Skrevet 8. juli #6 Skrevet 8. juli Der jeg jobber bruker vi en sånn ferdig karrimajones. Mener det er Mills. Anonymkode: 12057...767
Bacteria Skrevet 8. juli #7 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Der jeg jobber bruker vi en sånn ferdig karrimajones. Mener det er Mills. Anonymkode: 12057...767 Bruker jeg også!
AnonymBruker Skrevet 8. juli #8 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Der jeg jobber bruker vi en sånn ferdig karrimajones. Mener det er Mills. Anonymkode: 12057...767 Bacteria skrev (2 minutter siden): Bruker jeg også! Men ser ut som den selges til bedrifter og ikke privat? Eller? Anonymkode: ac0f8...61b
mereo Skrevet 8. juli #9 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men ser ut som den selges til bedrifter og ikke privat? Eller? Anonymkode: ac0f8...61b Her er tre alternativer for smørbar kyllingsalat. Disse fåes på Meny, men også andre dagligvarebutikker.
Fru Uperfekt Skrevet 8. juli #10 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan lager man det? Syns det er så utrolig godt. Butikken her bruker å ha ferdigsmurte smørbrød med slik salat på, husker kantina på videregående hadde baguetter med det osv. Kanskje noen jobber på en kafè eller butikk hvor de lager sånne, hvordan lager dere den? Anonymkode: a5398...f62 Kjøper ferdig fra Asko
AnonymBruker Skrevet 8. juli #11 Skrevet 8. juli mereo skrev (3 minutter siden): Her er tre alternativer for smørbar kyllingsalat. Disse fåes på Meny, men også andre dagligvarebutikker. De har jeg smakt men synes ikke de smaker som det ts spør om men takk Anonymkode: ac0f8...61b 2
Fru Uperfekt Skrevet 8. juli #12 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men ser ut som den selges til bedrifter og ikke privat? Eller? Anonymkode: ac0f8...61b Om du kjenner noen med Stor cash kort/alltid appen kan du få tak i storhusholdningsting
AnonymBruker Skrevet 8. juli #13 Skrevet 8. juli Fru Uperfekt skrev (Akkurat nå): Kjøper ferdig fra Asko Hvordan ordner du det? Anonymkode: ac0f8...61b
AnonymBruker Skrevet 8. juli #14 Skrevet 8. juli Den kreolske på rema er også veldig god,men litt lite i boksen.Best lage selv🥰 Anonymkode: 45f48...b4d
AnonymBruker Skrevet 8. juli #15 Skrevet 8. juli Fru Uperfekt skrev (7 minutter siden): Om du kjenner noen med Stor cash kort/alltid appen kan du få tak i storhusholdningsting Takk jeg tror ikke det men skal spør litt rundt Anonymkode: ac0f8...61b
PhilosopherSe7en Skrevet 8. juli #17 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mills currykylling Anonymkode: 22629...91e Spar selger denne
AnonymBruker Skrevet 8. juli #18 Skrevet 8. juli Du kan Google coronation chicken recipes, da får du opp haugevis av britiske varianter av det samme. Anonymkode: c9a1d...7ab 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #19 Skrevet 8. juli To varianter jeg syns er gode som er brukt på kafe/kantine; nr1: majones, eplejuice, gul currypaste. Smak til med juice og paste, jeg bruker ofte en pk majones og smaker til med en ss paste og juice og justerer. Nr2: majones, mango og sambal oelek. Kjør mangoen til pure med stavmixer og bland inn med en pk majones og smak til med sambal oelek etter hvor sterk du vil ha den. Smak til med evt salt/sukker Anonymkode: 16b2a...f55 1
Fru Uperfekt Skrevet 8. juli #20 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hvordan ordner du det? Anonymkode: ac0f8...61b Har bruker der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå