Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. mars 2006 #1 Skrevet 20. mars 2006 Var inne på skatteetaten sine sider og ser at ligningen skal leveres i slutten av april. Noen som vet når brevet kommer? Er spent på hvor mye jeg får igjen på skatten i år..
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 21. mars 2006 #3 Skrevet 21. mars 2006 Lurer på det samme som deg...vi får håpe at det finnes noen skatteetaten-spirer her!
Hilde Skrevet 21. mars 2006 #4 Skrevet 21. mars 2006 Må si det er imponerende å ha vært på skatteetaten sine sider uten å ha funnet ut det.. Men utsending av selvangivelse starter altså 3 april.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #6 Skrevet 23. mars 2006 Nå ble jeg litt paff igrunnen, men når jeg nå går inn ser jeg at det er kommet opp på forsiden. Så da er det jo greit. Men den spydige tonen likte jeg ikke, for det har ikke ligget på forsiden når jeg var der inne sist - og det var når jeg la ut tråden. Da lå det kun frist for innlevering (og den lå ikke på forsiden..). Så det så... Da får jeg vente en uke eller to til da.. :-)
Hilde Skrevet 23. mars 2006 #7 Skrevet 23. mars 2006 Det var slettes ikke meningen å være spydig, det var derfor jeg slang på et par smileyer, alle ser jo feil innimellom. Og jeg har sett infoen der lenge jeg, men er selvsagt mulig den ikke var der den dagen du var innom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå