Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #1 Skrevet 20. mars 2006 Det er sikkert mange som er sånn som meg, bare at jeg ikke kjenner noen av dem.... gubben min og meg har likom byttet roller... Jeg hungrer etter sex alltid føler jeg og gubben er liksom kjerringa med krøllspenner som støtt har vondt i hode... Det skal jo sies at vi har vært sammen i snart 10 år og har 3 små barn som har kommet ganse tett. Men begjøret mitt har liksom ikke dabbet av. Det høres kanskje rart ut, men det hender jeg maser meg il og få suge han av den grunn at jeg får ett kick og en tilfredstillelse av det. Er det normalt dette herre... med ombyttede roller?? er det noen andre som har det på samme måte?? eller er det kanskje bare meg?? masa
Gjest Malina Skrevet 20. mars 2006 #2 Skrevet 20. mars 2006 Tror nok det er helt normalt at det kan variere hvor mye lyst man har....i perioder har man forskjellige behov; noe som selvfølgelig kan være "irriterende" for begge to. Jeg synes ærlig talt ikke du skal mase deg til sex! Ville du likt om det var omvendt? Sexen blir ikke særlig bra om ikke begge vil...dette er ikke sunt for forholdet over lenege tid- mener jeg da! Snakk med mannen din!
Phantasy Skrevet 20. mars 2006 #3 Skrevet 20. mars 2006 Sexlyst varierer jo veldig hos enkelte. Enig at du ikke burde mase deg til sex. Kanskje det er en grunn for at mannen din har svekket sexlyst? Kanskje han er stressa, noe han tenker på, noe som plager han? De KAN være slik de og sikkert Snakk med ham :D
Gjest gjest1 Skrevet 20. mars 2006 #4 Skrevet 20. mars 2006 Det er helt normalt. Mannfolk er trøyte beist.
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #5 Skrevet 20. mars 2006 Menn blir tidligere enn kvinner lei av sin partner seksuelt etter noen år. Har visst noe å gjøre med at menn fra naturens side har behov for finne nye kvinner å forplante seg med.
Noorgie Skrevet 21. mars 2006 #6 Skrevet 21. mars 2006 Har ikke hatt noe problem i det hele tatt med å takle slikt mas, ædda bædda!!
Gjest GreenSky Skrevet 21. mars 2006 #7 Skrevet 21. mars 2006 Er ikke det drømmen for en mann når kona sier det, da? - Kan jeg ikke få gi deg en BJ? Væææææær så snill?
Gjest Mann 35 Skrevet 21. mars 2006 #8 Skrevet 21. mars 2006 Er ikke det drømmen for en mann når kona sier det, da? - Kan jeg ikke få gi deg en BJ? Væææææær så snill? ← Syns ikke man har noen grunn til å klage nei når madammen spør pent på den måten
Noorgie Skrevet 21. mars 2006 #9 Skrevet 21. mars 2006 Er ikke det drømmen for en mann når kona sier det, da? - Kan jeg ikke få gi deg en BJ? Væææææær så snill? ← Ok da, det får gå for denne gangen siden du maser så!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå