Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er begge skilte, 40 pluss, og ikke bestevenninner, vi møtes noen ganger i året, som regel sammen med andre. Tidligere har vi vært på hytteturer, også med mann og barn. 

Nå har hun blitt sammen med min eks-mann, som hun jo kjenner fra før. Er det bare jeg som synes det er rart? 

Anonymkode: 51741...ac2

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sånt skjer. Folk finner hverandre. Bestefar ble kjærest med bestemors venninne. Dessverre skjedde det før bestemor var død, selv om hun var tapt til demens.

Jo eldre folk blir, des større er sjansen for at det danner seg par av folk som har hatt noen form for kjennskap til en annen fra før.

Jeg er 40 og vet av minst tre mannfolk jeg gjerne hadde nærmet meg om de hadde blitt ledige. De er gifte i dag.

Anonymkode: 2f60c...fb8

• Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er litt rart ja. Jeg kunne aldri tenkt på å date/bli sammen med en av mine venninners ekser. Det vil alltid være litt « forbuden frukt» uansett om de er ekser eller ei. 

Anonymkode: 66b58...2b6

• Liker 6
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Det er kryssende grenser for min del.. Det ville gjort det rart å treffe venninnen heretter. Noen er nok mer åpne for vennskap med ekser og deres nye partnere, men for mye er delt synes jeg, til at det blir helt naturlig.

Anonymkode: b5415...f2d

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Vi er begge skilte, 40 pluss, og ikke bestevenninner, vi møtes noen ganger i året, som regel sammen med andre. Tidligere har vi vært på hytteturer, også med mann og barn. 

Nå har hun blitt sammen med min eks-mann, som hun jo kjenner fra før. Er det bare jeg som synes det er rart? 

Så en bekjent.

Skjønner at det føles rart for deg men så lenge det ikke er en faktisk venninne er det innafor

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Du vil fortsette å være venninne med din eksmann nye partner eller hva vi skal kalle rollefigurene i hi?

Vanlige folk avslutter da vennskapet i slike situasjoner?

Anonymkode: 09093...d89

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nesten innavl. Late menn

Anonymkode: 3d22d...3ff

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du vil fortsette å være venninne med din eksmann nye partner eller hva vi skal kalle rollefigurene i hi?

Vanlige folk avslutter da vennskapet i slike situasjoner?

Anonymkode: 09093...d89

Usikker hva folk gjør. Men jeg føler ikke for å se henne. Hun er ikke egentlig viktig for meg. Det ble rart bare. Barna kjenner hverandre.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Fru Uperfekt skrev (13 minutter siden):

Så en bekjent.

Skjønner at det føles rart for deg men så lenge det ikke er en faktisk venninne er det innafor

Ja, men er kanskje litt mer enn en bekjent - var mer sammen før. Men vi har ikke felles interesse akkurat. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Og takk for svar, forresten! 

Tror jeg fader henne ut som venninne uten drama. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg hadde syntes det var mest rart at hun ønsket å bli sammen med eksen til en venninne. Det kunne jeg ikke ha tenkt meg.

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg er 40 og vet av minst tre mannfolk jeg gjerne hadde nærmet meg om de hadde blitt ledige. De er gifte i dag.

Det sier mye om deg... 

Anonymkode: 11cf5...a07

• Liker 12
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Og takk for svar, forresten! 

Tror jeg fader henne ut som venninne uten drama. 

Klassisk norsk feig holdning. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Om hun ikke er nær venninne så er det jo helt forståelig at hun velger pikk og kjærlighet over deres vennskap. Sikkert best for alle parter at deres vennskap dør ut.

Anonymkode: 4ebd7...bcf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av mennene til mine venner har jeg kunna tenkt meg som partner da. Vi har ikke samme interessen for mannfolk. Så for meg så er tanken helt fjern. Jeg kjenner jo mange folk. Så hadde noen av de villa blitt sammen med min eks så forstår jeg jo det. Men ei venninne som jeg har omgått med så hadde jeg vel sagt ifra om at dette blir feil og jeg kutter ut dere begge to. 

Anonymkode: a5bb2...add

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt nysgjerrig om de hadde hatt noe på gang mens dere fortsatt var gift, men det er meg.

Jeg hadde hatt null problemer å fortsette å være venninne med henne hvis jeg hadde dumpa eksen. Absolutt ikke hvis han hadde dumpa meg

Anonymkode: fd38e...1a2

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg bodde i ei bygd for mange år siden, der det faktisk var 5 par som gikk fra hverandre innenfor ett år, og alle ble sammen med en av de andre som var ledige, utenom han som brøt ut først og ble sammen med ei som kom flyttende til bygda. Rene stolleken dette. Det hører til historien at dette er en kommune med under 1000 innbyggere ... Alle kjenner alle. 

Anonymkode: f59ae...a95

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

jeg bodde i ei bygd for mange år siden, der det faktisk var 5 par som gikk fra hverandre innenfor ett år, og alle ble sammen med en av de andre som var ledige, utenom han som brøt ut først og ble sammen med ei som kom flyttende til bygda. Rene stolleken dette. Det hører til historien at dette er en kommune med under 1000 innbyggere ... Alle kjenner alle. 

Anonymkode: f59ae...a95

"Man tager det man haver" 🫣🫣

Anonymkode: 6ba46...c62

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde syns det var ubehagelig om en av mine venninner hadde blitt sammen med x-n min.

-jeg hadde aldri nærmet meg x-n til noen av venninnene mine. Det er en uskreven regel. 

Anonymkode: 6ba46...c62

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Klassisk norsk feig holdning. 

Ja, jeg skjønner at jeg ikke blir casta i noe reality show med det første. 
(TS).

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...