mixci Skrevet 20. mars 2006 #21 Skrevet 20. mars 2006 Hun har jo vært på kremtoppen kjempe lenge, det vil si at det er mange som liker henne. Og det igjen gir mange penger i kassa til TV2 Hun har sikkert vært på kremtoppen så lenge for at hun har en viss tiltrekningskraft på menn og gutter. Store pupper, lyst krøllete hår, uskyldig ansikt, søtt vesen, store øyner, ligner på en dukke ..... Men bevares, uten det håret, uten de puppene, uten de øynene, uten det uskyldige ansiktet og uten figuren osv så er hun ingenting Jeg tuller bare nå jeg. Du skriver jo bare det du syns å slik skal det jo være her, fikk bare sånn lyst ← Alle fikk tydligvis lyst til det.. Jeg bør få lov til å misslike folk uten at alle skal kommentere det. Gøy å ytre sin egen mening om alle skal hakke ned på en for den meningen....
Gjest Sukkerert Skrevet 20. mars 2006 #22 Skrevet 20. mars 2006 FinaleRUNDEN da... Geesus.... ← Ja, for det er jo akkurat det samme som finalen. Skrives 'Jesus' på engelsk også forresten.
Gjest Sukkerert Skrevet 20. mars 2006 #25 Skrevet 20. mars 2006 noe mer med det samme? :cry: ← Det var alt.
Gjest Chrizzy Skrevet 20. mars 2006 #26 Skrevet 20. mars 2006 Alle fikk tydligvis lyst til det.. Jeg bør få lov til å misslike folk uten at alle skal kommentere det. Gøy å ytre sin egen mening om alle skal hakke ned på en for den meningen.... ← Det er klart. Men det blir så lett sånn her... Dette hadde vært en meget kjedelig plass om folk ikke turte si akkurat det de syns. Jeg skjønner poenget ditt. Jeg forstår bare hvorfor det er sånn. Ei venninne av meg som traff henne på flyplassen sa at hun ble så overrasket over å se henne. Fordi hun var så stor, hun var høy og robust på en måte. Høyere enn min venninne, hun hadde bare ventet seg at hun var liten og nett, Noe hun visst ikke var i virkeligheten. Kan være et morsomt poeng
mixci Skrevet 20. mars 2006 #27 Skrevet 20. mars 2006 Det er klart. Men det blir så lett sånn her... Dette hadde vært en meget kjedelig plass om folk ikke turte si akkurat det de syns. Jeg skjønner poenget ditt. Jeg forstår bare hvorfor det er sånn. Ei venninne av meg som traff henne på flyplassen sa at hun ble så overrasket over å se henne. Fordi hun var så stor, hun var høy og robust på en måte. Høyere enn min venninne, hun hadde bare ventet seg at hun var liten og nett, Noe hun visst ikke var i virkeligheten. Kan være et morsomt poeng ← Thanks Ser også for meg ei lita og nett jente, men da får hun være svær da Kan jeg le mer av henne...
Tjorven Skrevet 21. mars 2006 #28 Skrevet 21. mars 2006 Sandra har jeg aldri hatt sansen for, synes hun er ei skikkelig flåse egentlig. Men hun passer sikkert fint sammen med Kåre Magnus som programleder, han er jo ikke det spor bedre.
Ugla Skrevet 21. mars 2006 #29 Skrevet 21. mars 2006 Sandra... Ja ja... Så lenge vi slipper Jorunn Stiansen så...
Jane How Skrevet 21. mars 2006 #30 Skrevet 21. mars 2006 Kanskje Jorun Stiansen kommer neste gang? :grine2: Jeg skjønner heller ikke hva som er så "fint" med Sandra, men er det ikke mest tenåringsgutter som syns noe om henne da? Hadde det ikke vært for puppene (og høyden som noen her skriver) så hadde hun jo sett ut som en liten søt 10 år gammel jente... Er vel ikke noe morsomt å være sukkersøt som 18-åring?
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #31 Skrevet 21. mars 2006 Husker når hun var med i Idol, fikk helt vondt av å høre gamle damer (jevnaldrende mao) slenge dritt om en 16-år gammel jente. Herregud.. Kan saktens lure på hvem som var umoden og patetisk Tror hun kan bli bra i programmet
Svart Katt Skrevet 21. mars 2006 #32 Skrevet 21. mars 2006 Hm... Er det tilfeldig at hun blir den tredje BLONDE gjesteprogramlederen? Kanskje det er hårfargen som setter kriteriene for idolgjesteprogramlederjobben?
Mini_me Skrevet 22. mars 2006 #34 Skrevet 22. mars 2006 ja ja hvorfor ikke??? Hun trekker nok ekstra folk... Bare hun ikke synger....
Gjest Gjesta Skrevet 23. mars 2006 #35 Skrevet 23. mars 2006 Jeg kunne godt vært henne foruten på tv-skjermen ja. Blir spennende å se hvordan hun blir som programleder. Har ikke så store forventninger, for å være ærlig. Syns ikke de to andre som har vært til nå har vært så verst egentlig.
Gjest Gjesta Skrevet 23. mars 2006 #36 Skrevet 23. mars 2006 : Jeg bare synes at hun ikke burde kommet til finalen og har fått alt for mye oppmerksomhet, og det er bare for puppene hennes, ifølge min kjære ← Ja, da stemmer det sikkert. Thanks Ser også for meg ei lita og nett jente, men da får hun være svær da Kan jeg le mer av henne... ← I alle dager... le mer av henne fordi hun er stor og ikke liten og nett??? *rope på moderator*
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #37 Skrevet 23. mars 2006 Hallååå, hun har da ikke gjort noe for å fortjene å bli hetset. Det var faktisk folk som stemte på henne som førte til at hun var med i finalerunden så lenge, ikke henne selv..... Blir helt oppgitt når voksne folk rakker ned på ei 16 (nå 18)år gammle jente....
Seigdama Skrevet 23. mars 2006 #38 Skrevet 23. mars 2006 Enig med deg jeg Mixci. Synes Sandra er skikkelig talentløs. Toppen av kaka var når hun sa til Robbie hos Skavlan "I breck my neck". Der la hun lista. Forøvrig ser jeg aldri på Idol, og kommer ikke til å se det fordi Sandra kommer heller. 1
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #39 Skrevet 23. mars 2006 Det er jo ingen som Solveig Kloppen, men jeg tror Sandra vil gjøre en vel så god jobb som de to andre som har steppet inn for Solveig. Jeg synes programmet var kjedelig den gangen Kåre Magnus var eneste programleder. Ikke fordi at han ikke gjorde en god jobb, men fordi at det manglet noe - ei dame Men nå burde vel folk her inne holde seg for god til å komme med personangrep mot enkeltpersoner. Høres ut som en gjeng misunnelige unger som ikke tåler å se at andre kommer seg fram her i verden.
Amanlis Skrevet 23. mars 2006 #40 Skrevet 23. mars 2006 Synes Sandra er lite moden og veldig PR-kåt. Det må vel finnes bedre alternativer enn ho. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå