Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sandra og Pia - kanskje de kan ta over for Thomas & Harald :sminkedokke::sminkedokke:

Gjest Gjest
Skrevet

Så koselig,da! Kan iallefall ikke bli værre enn Solveig Kloppen:/

Skrevet

Haha Gjest, er nesten tilbøyelig til å si meg enig med deg!

Gjest x-trønder
Skrevet

Jeg synes at Sandra er en søt jente, og hun appellerer til de yngre og til menn fordi hun har et lolitapreg over seg. Hun er ung og det preger sikkert måten hun er på og måten hun snakker på. Sangstemmen er så som så, men i den settingen hun vanligvis opptrer i så er den vel grei nok. Og utrolig hva som kan gjøres med en stemme i studio.

Det at Kåre M har med seg en ny blondine hver fredag er vel bare en gimmick, en ny blondine i stedet for blondinen som har permisjon.

Skjønner ikke at folk tar sånn av når det gjelder småjenter som ikke har gjort noen noe galt. Jeg tenker at det er flere som gjerne skulle hatt samme mulighet som Sandra.

Skrevet

Mulighet til hva? Jeg personlig misunner henne ikke. Men jeg har vel lov til å synes at hun ikke passer som hverken popstjerne eller programleder av den grunn. Det hadde ikke jeg gjort heller, men har heller ikke noe ønske om å drite meg ut på tv.

• Liker 1
Gjest x-trønder
Skrevet
Mulighet til hva? Jeg personlig misunner henne ikke. Men jeg har vel lov til å synes at hun ikke passer som hverken popstjerne eller programleder av den grunn. Det hadde ikke jeg gjort heller, men har heller ikke noe ønske om å drite meg ut på tv.

Men kjære, det må du vel få lov til. Ingen som har nektet deg å synes at hun synger dårlig eller ikke egner seg som programleder, men det er den oppkast mentaliteten hos enkelte jeg reagerer på. Og som kommer til syne hos enkelte hver gang det er en snuppe som viser seg fram.

Skrevet

Skal hun være programleder ja....

hmm.. hva skulle jeg gjøre på fredag?? se på idol...neeeeeei....

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor ille kan det bli da, så lenge hun stiller med en litt dyp utringning så er jeg fornøyd:) Si hva dere vil, men hun er pen og søt da.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes det må være lov å si at en ikke synes noe om Sandra uten å bli stemplet som misunnelig unge!

Jeg liker heller ikke Mia Gundersen, er jeg misunnelig der også?

Gjest Gjest
Skrevet

Og jeg som hadde gleda meg til å se idol sammen med familien....vet ærlig talt ikke om jeg orker....

Gjest Gjest
Skrevet

Mia Gundersen er jo bare en voksen utgave av Idol Sandra da. Begger er søte, blonde, store pupper og litt dume og deilige

Skrevet

Hun er kanskje ikke så veldig flink å synge, men jeg syns hun er veldig sjarmis jeg. Et lite tv-troll. Tror hun blir minst like flink som de andre som har vært...

Og Idol - det ser jeg uansett -

*go vivian!!!*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...