Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til fredag skal Sandra fra idol i fjor være gjesteprogramleder i idol sammen med Kåre Magnus.

Skrevet

Ja uff,fikk i hvert fall ikek lyst til å se idol på fredag nei

Gjest Gjesta
Skrevet

Tipper det er for å få opp seertallene, Sandra er jo selveste Idoldronninga ;)

Skrevet

æsjæsjæsjæsj! For en gangs skyld skal ikke jeg se idol vaffal! HATER sandra. ææææææsj :frustrert:

• Liker 1
Gjest gjest1
Skrevet
æsjæsjæsjæsj! For en gangs skyld skal ikke jeg se idol vaffal! HATER sandra. ææææææsj :frustrert:

Har hun kjørt på hunden din, eller er du 13?

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke topp-ideelt, men absolutt mye bedre enn de damene som har vært til nå!! :klappe::)

Vi kan ikke forlange topp-topp heller, med han fyren som er der som programleder, Kåre et eller annet. Han er jo litt ute av drift men Sandra høres ganske mye bedre ut!

Skrevet
Har hun kjørt på hunden din, eller er du 13?

Hørt om ytringsfrihet?

Gjest gjest1
Skrevet
Hørt om ytringsfrihet?

Ja, jeg har da det. Men lurte bare på om hun hadde gjort deg noe personlig, siden jeg ikke syns det er normalt å hate noen (det betyr vel så og si at du ønsker noen død?).

men for all del, hennes far blir sikkert glad for å høre det :)

Skrevet

Men kanskje noen bruker ordet hate hele tiden? Jeg hater ost, men ost har ikke gjort meg noe.. Jeg bare liker det ikke. Og jeg liker ikke sandra. Jeg forstår ikke hva som er så spesielt med henne, for synge kan hun ihvertfall ikke...

Skrevet

Ojj...... jaja. Det går vel... uff, nei, jeg fikk ikke så lyst å se på det.

Gjest gjest1
Skrevet
Men kanskje noen bruker ordet hate hele tiden? Jeg hater ost, men ost har ikke gjort meg noe.. Jeg bare liker det ikke. Og jeg liker ikke sandra. Jeg forstår ikke hva som er så spesielt med henne, for synge kan hun ihvertfall ikke...

Det kan ikke jeg heller, hater du meg?

Ok der gikk jeg over min egen tullegrense :P *stikke av*

Skrevet

Blæææh. Liker ikke sånne som deg som skal provosere frem fiendtlighet :kgblunk:

Jeg bare synes at hun ikke burde kommet til finalen og har fått alt for mye oppmerksomhet, og det er bare for puppene hennes, ifølge min kjære :P

Gjest Sukkerert
Skrevet
Blæææh. Liker ikke sånne som deg som skal provosere frem fiendtlighet  :kgblunk:

Jeg bare synes at hun ikke burde kommet til finalen og har fått alt for mye oppmerksomhet, og det er bare for puppene hennes, ifølge min kjære :P

Hun kom ikke til finalen.

Gjest Chrizzy
Skrevet
Jeg bare liker det ikke. Og jeg liker ikke sandra. Jeg forstår ikke hva som er så spesielt med henne, for synge kan hun ihvertfall ikke...

Hun har jo vært på kremtoppen kjempe lenge, det vil si at det er mange som liker henne. Og det igjen gir mange penger i kassa til TV2 ;)

Hun har sikkert vært på kremtoppen så lenge for at hun har en viss tiltrekningskraft på menn og gutter. Store pupper, lyst krøllete hår, uskyldig ansikt, søtt vesen, store øyner, ligner på en dukke .....

Men bevares, uten det håret, uten de puppene, uten de øynene, uten det uskyldige ansiktet og uten figuren osv så er hun ingenting :ler:

Jeg tuller bare nå jeg. Du skriver jo bare det du syns å slik skal det jo være her, fikk bare sånn lyst :ler:

Skrevet
Hun kom ikke til finalen.

FinaleRUNDEN da... Geesus....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...