Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den siste tiden har vi virkelig fått ny inspirasjon når det gjelder vårt intime liv. Etter å ha vært i et forhold i mange år, har vi følt at det er på høy tid å utfordre oss selv og prøve noe nytt. Vi har alltid hatt et solid bånd, men nå er vi åpne for å utforske mer enn bare den tradisjonelle "vanilla"-seksualiteten vi har vært vant til. Vi har lyst til å gjøre ting annerledes, og vi føler at det er på tide å teste våre egne grenser på en trygg og åpen måte.

En av de ideene vi har begynt å leke med, er tanken på å involvere en ekstra person på en ferie eller weekendtur utenfor Norge. Vi ser på dette som en mulighet til å utforske nye dynamikker i et spennende, utenfor-hverdagen-miljø. Vi er begge heterofile, men det er en spennende utvikling som har skjedd i meg den siste tiden – en begynnende interesse for andre kvinner. Det føles litt ukjent, men samtidig interessant, og jeg merker at med riktig stemning og atmosfære er jeg definitivt åpen for å utforske det nærmere.

Vi er klare over at dette er et stort steg, og vi ønsker å gjøre det på en respektfull og kommunikativ måte. Vi tror at å dele dette nye eventyret sammen kan styrke forholdet vårt, men vi er også ute etter tips og råd fra de som har utforsket denne typen opplevelse før. Vi er nysgjerrige på hvordan andre har håndtert slike situasjoner – hva gjorde dere, hva var utfordringene, hvordan har kommunikasjonen vært, og hvordan har opplevelsen påvirket forholdet?

Anonymkode: 3608b...d8f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Vi er begge heterofile, men det er en spennende utvikling som har skjedd i meg den siste tiden – en begynnende interesse for andre kvinner.

Anonymkode: 3608b...d8f

Da er du biseksuell, ikke heteroseksuell. Uten at det betyr noe.

Anonymkode: 5abda...3dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...