Gå til innhold

Vegetar-pizza

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Nokon som har ei god oppskrift på vegetar-pizza?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg lager ikke pizza ofte, men jeg er aller mest glad i pizza med tomatsaus, gorgonzola, mozzarella, cheddar. Strør over noen cashewnøtter og serverer med en enkel grønn salat med ruccola og vestfoldssalat (olivenolje, salt, pepper og litt sitron som jeg bare risler over til dressing).

Nydelig pizza!

Skrevet

Jeg lager megaenkel veggispizza. Bare tomater på boks med basilikum, noen soltørkede tomater i olje + ost. Gjerne med ekstra, frisk basilikum og noen skiver parmesan om jeg har det. Nam!

Gjest gjest1
Skrevet

Lager en vanlig pizzasaus, med boksetomater basilikum, hvitløk og chili.

Oppå sausen legger jeg løk, squash og sjampinjong i skiver og strør over med en blanding av mosarella, parmsan og norvegia. Noen ganger har jeg også fetaost på for konsistensen, den smelter ikke sånn som de andre ostene.

Gjest Fruktfat
Skrevet

(oliven og purre er også godt på)

Gjest Liten Tapir
Skrevet

Paprika, ananas, mais... Ferdigstekt aubergin. Det er masse som er godt på. Men hvis du bruker mye mais eller ananas bør du la det ligge på tørkepapir og renne av en stund før du har det på pizzaen. Hvis ikke vil bunnen fort bli klissen.

Skrevet

Jeg bruker alt jeg har i huset alt etter hva jeg har lyst på. Brokkoli, sopp, paprika, mais, tomatskiver, squash, aubergine, raspet gulrot, løk, oliven, spinat,.. har jeg glemt noe nå? Det viktigste for meg er en god bunn, tomatsaus med god smak og krydder/ost.

Gjest gjesta
Skrevet
Lager en vanlig pizzasaus, med boksetomater basilikum, hvitløk og chili.

Oppå sausen legger jeg løk, squash og sjampinjong i skiver og strør over med en blanding av mosarella, parmsan og norvegia. Noen ganger har jeg også fetaost på for konsistensen, den smelter ikke sånn som de andre ostene.

:sikle:

Skrevet
artisjokkhjerter er godt på.

Det har du rett i!

Lurer på om jeg glemte noe annet som er godt? :klø:

• 6 år senere...
Skrevet

Meget god vegetar pizza! :danse:

Fersk artisjokk er godt på pizza - styr unna hermetikken :(

Anonym poster: f0ff7529ab8af25e971dc057e3f1f5c7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...