Gjest Gjest_sunflower_* Skrevet 20. mars 2006 #1 Skrevet 20. mars 2006 Min datter fyller 4 år denne uken. Dagen skal feires med venner og familie. Vennene vil være 4-5 åringer. Selskapet skal vare ca 2 timer. Jeg aner ikke hva vi skal finne på med leker. Er den noen som har forslag til dette? Vi skal leie et lokale, så det er ganske stor plass og boltre seg på. Håper virkelig jeg får noen gode forslag. Tusen takk for hjelpen.
Gjest Gjesta Skrevet 20. mars 2006 #2 Skrevet 20. mars 2006 Stol-leken, Kims lek, blindebukk, sette halen på grisen, bro bro brille, Gubben og Gamla lag og dro, det er masse moro å finne på i den alderen
Sun Mei Skrevet 20. mars 2006 #3 Skrevet 20. mars 2006 Skattejakt, Fiskedam Men mest av alt; La de leke sammen
nallemaja Skrevet 20. mars 2006 #4 Skrevet 20. mars 2006 Dette bekymra jeg meg for også når lillegutt skulle feire 4 års dagen sin og ha barneselskap for første gang. Satte inn innlegg her for å få hjelp og fikk mange gode ideer. Jeg planla en del leker, men fikk ikke bruk for de... Tida går utrolig fort. Man skal dekke på og barna skal spise, foreldre skal spise og drikke kaffe, man skal prate med barn og foreldre og så er det pakkeåpning og utforskning av det som er inni gavene, så skal man rydde av bordet og gjøre noen enkle grep for å holde kontroll over rotet, og VIPS så er 2 timer gått! Eneste tiltak jeg gjorde var å ha en hvit papirduk på bordet der barna spiste og la frem tegnestifter. Så satt de å tegnet på duken en stund rett etter mat. Når jeg så tenker på årets 5 års dag så skjedde akkurat det samme; hadde planlagt aktiviteter hvis det ble kjedelig for barna, men de klarte å underholde seg selv meget godt, og da gikk 4 timer fort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå