Gjest I.M. Skrevet 21. november 2002 #1 Skrevet 21. november 2002 Jeg vil ha langermet kjole. Jeg likte så godt denne, øverst lengst til venstre. Med lange tynne ermer. http://somaras.no/kjoler.shtml Jeg syns denne var noe for meg. Rimelig også. Flere som liker den ???? :D :D :D :D :D :D :D
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2002 #2 Skrevet 21. november 2002 Jeg vil også ha langermet kjole! Og selv om jeg syntes kjolen din var kjempefin tror jeg at jeg selv kunne tenke meg en uten chiffon-stoff - jeg vil heller ha "tette" ermer! Det er ikke så mye av den typen synes jeg, det er mest chiffon eller ermeløs. Tar gjerne i mot noen linke-tips! Fint at det er flere som vil ha ermer på kjolen
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2002 #3 Skrevet 21. november 2002 Jeg har selv kjole med ermer, denne: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...&item=966371227 Synes kjolen du la ved bilde av var veldig fin. Lykke til med letingen etter "drømmekjolen" Stor klem fra Stinemor som har glemt å logge seg på :oops:
Rose Skrevet 22. november 2002 #5 Skrevet 22. november 2002 Personlig synes jeg Somaras-kjolene er grusomme, men det hele ender jo som mange ganger tidligere i en diskusjon om smak og behag. Men jeg er sikker på at du får en kjole med lange ermer minst like billig på brudesalongenes salg - event. kjøpt ny f.eks. på E-bay eller lignende.
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2002 #6 Skrevet 22. november 2002 :o Det går overhode ikke an å skrive at en kjole er grusom. Det var vel en kjole det gjalt.......... Den er bare nydelig.
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2002 #7 Skrevet 22. november 2002 Jeg vil ha langermet kjole. Jeg likte så godt denne, øverst lengst til venstre. Med lange tynne ermer. http://somaras.no/kjoler.shtml Jeg syns denne var noe for meg. Rimelig også. Flere som liker den ???? :D :D :D :D :D :D :D :blunke:
Gjest Madden Skrevet 22. november 2002 #8 Skrevet 22. november 2002 Kjempeflott! :D Jeg skal også ha kjole med lange ermer...men skjørtet skal ikke være av sateng da! Kjempegreier å få sydd kjolen for da sitter den perfekt! og så går det an når prisene var på det nivået!! :D
Gjest Madden Skrevet 22. november 2002 #9 Skrevet 22. november 2002 ååå.. glemte linken til den langermede kjolen jeg likte... vel her er den: http://www.marisabridals.com/catalog.mv?se...s=07&frames=yes Det er den som står nr. 344 på! :D kjempefin og veldig enkel synes jeg!!
Stinemor Skrevet 23. november 2002 #10 Skrevet 23. november 2002 Madden.............kjole nr 344 var KJEMPENYDELIG!!!!!!!!! Akkurat min smak!!!!! Har du eller skal du kjøpe den?!? Klemz fra Stinemor
Gjest Madden Skrevet 23. november 2002 #11 Skrevet 23. november 2002 Nei Stinemor, finner ikke forhandlere her? kanskje noen vet om hvem som fører dette merket??? Men den er bare sååå nydelig ja! :D Enkel og aldeles fortryllende på samme tid! :D
Karoline Skrevet 23. november 2002 #12 Skrevet 23. november 2002 Godt å høre at det er flere som vil ha / liker kjole med lange armer. Jeg får sydd min, og den har lange armer i fløyel - og siden jeg skal gifte meg i desember, syns jeg det passer godt!
Gjest Starya Skrevet 23. november 2002 #13 Skrevet 23. november 2002 Åh, jeg synes alle kjolene var fine, men spesielt de to med lange ermer. Jeg synes det er pent med tettsittende ermer, men aldeles nydelig med løse som dette.. Den dagen jeg gifter meg (krysse fingre og tær ) kunne jeg tenkt meg en kjole i en slik stil. Synes det gir et "middelalder-preg" som jeg virkelig har sansen for.
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2002 #14 Skrevet 25. november 2002 Skal jeg være ærlig så liker jeg ikke kjolene som kommer fra Somaras. Men jeg har aldri sett de i virkeligheten, bare på nettet. Og her virker det som om mange av kjolene er sydd i et blankt materiasle. Det hele får likosm et litt billig preg over seg. Blankt stoff bød man holde sg unna hvis man ikke har flat mage da det fremhever valker. Selv er jeg en stor jente og valgte en helskåren kjole meg lange ermer i chiffon, ikke ulik et par av de som er vist her. Men prøv kjolen hvis du liker den, det er ikk jeg som skal gifte meg, så min mening bør ikke bety noe for deg hvis du liker kjolen.
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2002 #15 Skrevet 25. november 2002 Skal jeg være ærlig så liker jeg ikke kjolene som kommer fra Somaras. Men jeg har aldri sett de i virkeligheten, bare på nettet. Og her virker det som om mange av kjolene er sydd i et blankt materiale. Det hele får liksom et litt billig preg over seg. Blankt stoff børd man holde sg unna hvis man ikke har flat mage da det fremhever valker. Selv er jeg en stor jente og valgte en helskåren kjole meg lange ermer i chiffon, ikke ulik et par av de som er vist her. Men prøv kjolen hvis du liker den, det er ikke jeg som skal gifte meg, så min mening bør ikke bety noe for deg hvis du liker kjolen.
diddi Skrevet 25. november 2002 #16 Skrevet 25. november 2002 Slik var min: http://raq.globaleffect.net/files/sallieb/...les/jasmine.jpg Jeg tror nok kjolene fra Somatra er finere i virkeligheten. De har bare elendig fotografering. Jeg er stor, og min kjole var flott til meg. Jeg var spesielt fornøyd med utrigningen, som passet bedre enn en rund utrigning. Og siden jeg giftet meg i oktober var det deilig med lange ermer.
Gjest Madden Skrevet 25. november 2002 #17 Skrevet 25. november 2002 Enig med diddi, tror ikke Somara's har brukt så mye penger på fotografering av kjolene sine..og det gjør at de ikke blir fremstilt så veldig godt..eller: det kunne vært gjort bedre!! Sikker på at kjolene er finere i virkeligheten! Flott kjole forresten diddi!! :D
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2002 #18 Skrevet 27. november 2002 :D :D :D :D :D :D :D :D Jeg har kjøpt kjole hos Somaras. Nydelig enkel, med stropper. Jeg bestemte selv hvordan den skulle bli. Den kostet meg 2500 kroner. :smile: :blunke: :blunke: :blunke: :blunke: Ser det også er noen negative kommentarer her angående stoffer.. Les forsiden til Somaras først. Så ser du at du får den i den farge og kvalitet du vil. Kjolene på bildene er jo bare et forslag over hvordan den kan gjøres, les forsiden http://somaras.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå