Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var så heldig at jeg fikk 400 kr til bruk på strawberrynet i bursdagsgave. Jeg trenger mest et solpudder, et pudder som kan jevne ut hudtonen og som ikke er for dekkende og en god maskara. Jeg har naturlig lange øyevipper, så på det punktet trenger jeg helst en som ikke drysser for mye.

Hudtypen min er tørr og sensitiv om vinteren og kombinert resten av året. Veldig lys, med fregner på nesen og litt i kinnene.

Tenkte litt på desse produktene. Hva synst dere?

http://www.strawberrynet.com/productDetail...=26181&goChar=L

http://www.strawberrynet.com/productDetail...=19109&goChar=C

http://www.strawberrynet.com/productDetail...=47752&goChar=C

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Anbefaler solpudderet til Guerlain, Meteorites pudderet fra Guerlain og maskara Faux Cils fra YSL.

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for svar :)

Vet mange elsker solpudderet fra Guerlain, men de har det ikke inne på strawberrynet nå. Meteorites har jeg prøvd og synst det kanskje var litt for mye shimmer i det...

Maskaraen skal jeg sjekke ut :)

Gjest gjest1
Skrevet

Må du ha pudder? Siden du har tørr og sensitiv hud vil jeg anbefale en god foundation i stedet. Mange her inne er fornøyd med Chanel Vitalumiere og H.Rubinstein Color Clone til tørr hud. De aller fleste pudder tørker ut huden.

Av solpudder finner du neppe noe bedre enn Guerlain Terracotta.

Mascara er vanskelig.. Jeg var ikke fornøyd med Lancome Ampicils. Mine vipper klistret seg sammen og den ble stiv og ekkel på. Siden du har naturlige lange vipper kan jeg anbefale en veldig god volummascara: YSL Faux Cils. Den gir fyldige og fleksible vipper. Noen synes den drysser litt, men det er mange her inne som har denne som favoritt.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg mååå ikke ha pudder, men jeg kunne godt ha tenkt meg noe jeg kunne tatt med meg i vesken gjennom dagen. Litt vanskligere og gjøre dette med en foundation. Jeg har den fra chanel fra før, og er godt fornøyd med den, men den bruker jeg mest på kveldstid for jeg synst den er litt for dekkende til dagbruk. Color clone fra HR har jeg veldig lyst til å prøve, men de har heller ikke den inne på strawberrynet nå. Pengene må desverre brukes på strawberrynet, så da er jeg like langt.

Den maskaraen skal jeg virkelig vurdere :)

Gjest Malina
Skrevet

De to første produktene du tenkte på, er bra! Har ikke prøvd det siste....

Clinique har bra pudder(og foundations/fagret dagkrem også for den sakens skyld)

Jeg digger maskaraene fra HR, Lancome og Gosh. Rimmel, Maybelline, IsaDora og Dior er også bra.

Mine favoritt solpudder er Versace og Guerlain. Den første litt mer skimrende enn det siste,men begge fungerer både til dag og kevldsmakeup til alle årstider! :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Superpowder fra Clinique er mer som en kompaktfoundation, for det er ekstremt dekkende. Ikke noe å ha med i vesken, og i hvertfall ikke for tørr hud (jeg kjøpte det selv, men det ligger ubrukt i en av kurvene i badeskapet).

Amplicils er heller ikke så bra, selv om Lancome i mine øyne har de beste mascaraene. Da er Flextencils og Hypnose milevis bedre. Eller min nye favoritt, L'Extreme, som gir lengde, men ikke volum.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vil heller ikke anbefale det pudderet (Superpowder).. og jeg har ganske normal hud, litt tørr av og til. I så fall bør du teste fargene først - jeg har det aller lyseste og det er alt for mørkt til meg... :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...