Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg orker mer. Han er så lite pratsom (bortsett fra frimerkesamlinga som jeg faktisk har fattet interesse for... :overrasket:

men det er pga historien, osv...

Han har sagt det selv, når han har drukket, men jeg er også lite pratsom... Så vi er like og det kan vel aldri gå bra?

Vi kan krangle men da er det helst på en fest og da orker vi ikke, pga vi begge er bevisste våre feil.

Nå har han ... jeg tror han er på vei hjem fra jobb (vi bor ikke sammen)... men han har slått av mobilen, eller mista strøm.

Jeg tror han har slått den av. Pga at jeg sendte en melding...

Men nå har det gått to timer, og han har ikke gitt ett ord fra seg...

Så jeg få anse forholdet for over da... (nei jeg tror ikke han har havnet i en ulykke, slike ting hender ikke meg, og i alle fall ikke nå...)

Jeg har pratet med en venninne så jeg drar til henne nå. (jeg og han er ikke samboere...)

Jeg orker ikke sitte og gruble, og hun får meg til å le pga at hun er et teatermenneske (er jeg også, men ikke nå...) :tristbla:

Glem denne tråden, jeg kommer uansett aldri til å skrive i denne tråden igjen, tror jeg om jeg ikke gjetter helt helt feil...

Det handler ikke om (jada jeg skal gi et svar, hvis noen er interessert, men nå virker det som verden har stoppa... helt...)

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...