Ayesh Skrevet 8. juli #1 Skrevet 8. juli Hei jeg ser mange videoer på youtube som viser hvordan man kan massere ut rynker og fine linjer slik at man kan utsette botox/fillers i noen år. Jeg ser videoer av en dame som heter Aysel. Hun viser mange gode ansiktsmassasjer. Lurer på om noen følger henne, og om det virkelig hjelper?? Eller noen andre dere kan tipse om?
AnonymBruker Skrevet 8. juli #3 Skrevet 8. juli Bare tull så klart. Hadde dette fungert hadde ikke botox eksistert. Anonymkode: 9ce34...f87 4 3
Ayesh Skrevet 8. juli Forfatter #4 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Reklame for egen kanal? Anonymkode: 19d7a...691 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare tull så klart. Hadde dette fungert hadde ikke botox eksistert. Anonymkode: 9ce34...f87 Hahahaa nei er ikke reklame. Og det er heller mitt kanal😂😂😂😂😂😂 det var bare et spørsmål Ts
AnonymBruker Skrevet 8. juli #6 Skrevet 8. juli Jeg har ikke hørt om den kanalen, men har hatt effekt med andre kanaler for ansiktsmassaje! Absolutt. Ser mte freshere ut i periodene jeg gjør det, og langvarig er visst enda bedre effekt. Anonymkode: 0fe6d...7a4
AnonymBruker Skrevet 8. juli #7 Skrevet 8. juli Prøv ulike ober tid for å.finne den du ønsker å bruke mest. Jeg merker en forskjell på kort tid. Er bare vanskelig at det krever gjennomføringsevne på regelmessig basis, der kommer jeg ofså til kort. Anonymkode: 0fe6d...7a4
Ayesh Skrevet 8. juli Forfatter #8 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg har ikke hørt om den kanalen, men har hatt effekt med andre kanaler for ansiktsmassaje! Absolutt. Ser mte freshere ut i periodene jeg gjør det, og langvarig er visst enda bedre effekt. Anonymkode: 0fe6d...7a4 Hvilken har du prøvd?
Ayesh Skrevet 8. juli Forfatter #9 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Prøv ulike ober tid for å.finne den du ønsker å bruke mest. Jeg merker en forskjell på kort tid. Er bare vanskelig at det krever gjennomføringsevne på regelmessig basis, der kommer jeg ofså til kort. Anonymkode: 0fe6d...7a4 Ja det er litt slitsomt å gjøre det morgen og kveld. Blir et ork Ts
AnonymBruker Skrevet 13. juli #10 Skrevet 13. juli Ayesh skrev (På 8.7.2025 den 23.20): Ja det er litt slitsomt å gjøre det morgen og kveld. Blir et ork Ts Ja, enig. Men det blir jo da en prioriteringssak, hva er viktigst for en? Jeg ser så stor forskjell at det gjør det verdt det. Anonymkode: 0fe6d...7a4 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #11 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, enig. Men det blir jo da en prioriteringssak, hva er viktigst for en? Jeg ser så stor forskjell at det gjør det verdt det. Anonymkode: 0fe6d...7a4 Ja særlig 🤣 Anonymkode: 9ce34...f87
AnonymBruker Skrevet 13. juli #12 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ja særlig 🤣 Anonymkode: 9ce34...f87 Særlig hva? Det er ikke tvil om at det er forskjell - jeg får kommentarer og komplimenter også, så det er ikke innbilning heller. I alle dager, hvorfor så skeptisk? Du har garantert ikke prøvd det selv skjønner jeg. Anonymkode: 0fe6d...7a4 2 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli #13 Skrevet 13. juli Finnes ingen massasjer eller kremer eller lignende som har noen som helst effekt på rynker. Anonymkode: d64ad...bb2
AnonymBruker Skrevet 13. juli #14 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Finnes ingen massasjer eller kremer eller lignende som har noen som helst effekt på rynker. Anonymkode: d64ad...bb2 Dere som er så bastante på dette, har garantert ikke prøvd det selv! Gi det 2-4 uker med daglig forsøk, og dere vil se en forskjell! Anonymkode: 0fe6d...7a4 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #15 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (16 timer siden): Dere som er så bastante på dette, har garantert ikke prøvd det selv! Gi det 2-4 uker med daglig forsøk, og dere vil se en forskjell! Anonymkode: 0fe6d...7a4 Har du forskning som faktisk belegger dette utover de midlertidige effektene? Anonymkode: c29a5...3d0 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #16 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har du forskning som faktisk belegger dette utover de midlertidige effektene? Anonymkode: c29a5...3d0 Nei, vi har prøvd det selv og ser vanvittig med forskjell. Det koster INGENTING å prøve, annet enn noen minutter hver dag. De som gidder å prøve det selv, vil nok også se en forskjell. Sett gjerne i gang en studie du, så har jeg flere deltakere klare til deg ☺️ Anonymkode: 0fe6d...7a4 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #17 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, vi har prøvd det selv og ser vanvittig med forskjell. Det koster INGENTING å prøve, annet enn noen minutter hver dag. De som gidder å prøve det selv, vil nok også se en forskjell. Sett gjerne i gang en studie du, så har jeg flere deltakere klare til deg ☺️ Anonymkode: 0fe6d...7a4 Så det du sier er at du verken kan eller vil belegge påstanden din. Greit. (Hvis ansiktmassasje faktisk hadde slike framifrå egenskaper som du påstår, så ville man allerede ha visst om det for lenge siden OG det ville heller ikke vært noe problem å dokumentere langtidseffektene. Men for all del, hvis du synes det hjelper - fint for deg) Anonymkode: c29a5...3d0 1
Million Skrevet 14. juli #18 Skrevet 14. juli (endret) Dersom denne humbug-påstanden faktisk hadde virkning og ga resultater, ville det GARANTERT krydd av klinikker med massasjearbeidere som utførte denne behandlingen på folk for masse penger. Et "trylleformular" som dette, hvis det hadde virket, ville ikke blitt gitt bort gratis på YouTube, når man kunne tjent millioner på det ved å åpne noen klinikker. Verden kryr av mennesker, særlig kvinner, som jakter desperat på evig ungdom og å bli kvitt rynkene sine. Mange er villige til å betale i dyre dommer for å prøve og bli kvitt dem, og så desperate er de at de er villige til å prøve alt, uansett hvor søkt det høres ut. Endret 14. juli av Million 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #19 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Så det du sier er at du verken kan eller vil belegge påstanden din. Greit. (Hvis ansiktmassasje faktisk hadde slike framifrå egenskaper som du påstår, så ville man allerede ha visst om det for lenge siden OG det ville heller ikke vært noe problem å dokumentere langtidseffektene. Men for all del, hvis du synes det hjelper - fint for deg) Anonymkode: c29a5...3d0 Ikke meg du siterer, men ting som er bevist i studier fungerte før studiene beviste det... Det er lite insentiv til å forske på ting det er lite økomomiske interesser i. Feks. det å faste. Jeg har fastet regelmessig i nesten 15 år, og ble den gang ansett som gal. Nå foreligger forskning på helseeffektene, men det har tatt tid, da ingen tjener penger på dette. Jeg begynte med målrettet ansiktsmassasje høsten 2024, og fokuserer mest på hodebunn og nakke. Alt henger sammen med alt, tenk på hodebunnen som en forlengelse av ansiktet. Er den stiv, stram og lite mobil vil det kunne påvirke hvordan ansiktet ditt ser ut, spesielt øyenene. Det høres jo helt merkelig ut, tenkte jeg, men hvorfor ikke forsøke. Det er jo gratis og det verste som skjer er at jeg kaster bort 10 minutter daglig, noe jeg gjør uansett... Opplever at øyene ser mer våkne og mer løftet ut, men det tok tid, kanskje 3-4 uker. Og det må vedlikeholdes som det meste annet i livet. Jeg synes det er verdt det. Håper du prøver Anonymkode: 3140e...e3a 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #20 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så det du sier er at du verken kan eller vil belegge påstanden din. Greit. (Hvis ansiktmassasje faktisk hadde slike framifrå egenskaper som du påstår, så ville man allerede ha visst om det for lenge siden OG det ville heller ikke vært noe problem å dokumentere langtidseffektene. Men for all del, hvis du synes det hjelper - fint for deg) Anonymkode: c29a5...3d0 Du har tydeligvis ikke mye erfaring med f.eks kvinnehelse. Dette er tilfellet med mange andre ting, som også har god effekt - bare at det ikke har vært nok studier på det enda. Jeg forteller min erfaring, og erfaringen til mine venninner og familiemedlemmer. Det er helt garantert en stor forskjell i våre ansikt. At du krever studier før du gidder å prøve det selv, gir jeg blanke i - det er du selv som taper på det. Det er et råd man kan velge å prøve eller ikke. Slutt. Anonymkode: 0fe6d...7a4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå