Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen har skaffet en svart tannkrem som visstnok skal inneholde aktivt kull og jeg må innrømme at jeg er litt skeptisk til å bruke tannkrem med kull i. Noen som vet om dette er trygt, eller om jeg bør holde meg til min vanlige tannkrem?…

Anonymkode: cd6bb...91a

AnonymBruker
Skrevet

Er det fluor i? 

Anonymkode: a7c9b...326

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mannen har skaffet en svart tannkrem som visstnok skal inneholde aktivt kull og jeg må innrømme at jeg er litt skeptisk til å bruke tannkrem med kull i. Noen som vet om dette er trygt, eller om jeg bør holde meg til min vanlige tannkrem?…

Anonymkode: cd6bb...91a

Skal han ødelegge tenne sine er metoden/fremgangsmåten  perfekt.

Anonymkode: 5119f...459

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sliter bort emaljen på tennene. Mer skadelig enn nyttig. Bare google så får du svar. Ja tennene kan bli hvitere, men det er fordi emaljen forsvinner. 

Anonymkode: 7e748...805

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Sliter bort emaljen på tennene. Mer skadelig enn nyttig. Bare google så får du svar. Ja tennene kan bli hvitere, men det er fordi emaljen forsvinner. 

Anonymkode: 7e748...805

Emaljen forsvinner ikke, da tennene er hardere enn kull, og kull er ikke syrlig.

Ja det er trygt TS. De som sier noe annet bare synser, det finnes null forskning som sier noe annet.

Anonymkode: a0454...e8d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du leser jo ikke det du linker til selv. Den nederste artikkelen din viser til denne artikkelen skrevet av en professor emeritus i tannbehandling, hvor det står:

The charcoal included in charcoal toothpastes has not been found to have negative abrasive effects. 

https://pharmaceutical-journal.com/article/letters/charcoal-toothpastes-what-we-know-so-far

AnonymBruker
Skrevet

Kull ødelegger emaljen.

Anonymkode: e81e1...5a0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kull ødelegger emaljen.

Anonymkode: e81e1...5a0

Dette har debunket over. Men for all del, ikke les tråden, bare svar med en random mening fra internett uten basis.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...