Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Stepkasse fra Biltema, er den ok?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått lyst til å prøve step hjemme, og ser at Biltema har en billig stepkasse. Det er en butikk som er i nærheten, så hadde passet fint å kjøpe den der. Noen som har erfaring med den? Eller andre tips?

https://www.biltema.no/fritid/treningsutstyr/utholdenhetstrening/stepkasse-101520-cm-2000043059?gad_source=1&gad_campaignid=20567858629&gclid=CjwKCAjwg7PDBhBxEiwAf1CVuwNbyH5AJXU1g_BSsoW2FRmcpXZMpfZTs-kuSW-8qIaaLMIDWdeWvRoCxPYQAvD_BwE

Anonymkode: 20974...416

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte denne til min mor, hunner glad i den og den fungerer fint, stødig å trå på og tåler en trøkk, bred også. Skulle gjerne hatt en sånn selv, får bli det neste jeg kjøper:) 

Anonymkode: 89ecb...23b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe problemer med stepkassa. Mer problem at eieren nesten ikke brukte den.. 😅

Anonymkode: fbf15...bc2

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt den nå. Har tenkt å prøve den om litt, men den sklir litt på gulvet. Brukte dere noe under den?

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har akkurat kjøpt den nå. Har tenkt å prøve den om litt, men den sklir litt på gulvet. Brukte dere noe under den?

Tar bare litt vann under den

Anonymkode: 45f37...286

Skrevet

Takk for tips!  Skal prøve en slik neste gang. Endte opp med tykk treningsmatte under nå, og det var ikke så bra. 

Effektiv trening i alle fall... her må kondisen jobbes med 😉

Skrevet

Jeg er fornøyd med min. 
Men har den oppå treningsmatte, slik puslespill-matte fra Biltema.  

Anonymkode: 85190...e47

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...