AnonymBruker Skrevet 8. juli #1 Skrevet 8. juli Har blitt undersøkt for øyesykdommer, men ingenting. Har allergier, støv og pollen.. Hender at et øye blir blodprengt når jeg har hodepine og sover dårlig.. Vanlig? Anonymkode: 37ffc...69b
AnonymBruker Skrevet 8. juli #2 Skrevet 8. juli Jeg kan få litt rødt øye, men ikke med sprengte blodkar. Ofte renner tårene også, på samme side som hodepinen i anfallet sitter. Anonymkode: 969a1...4cd
AnonymBruker Skrevet 8. juli #3 Skrevet 8. juli Jeg har aldri hatt blodsprengt øye med migrene. Tror ikke det er vanlig, har ikke hørt om det. Våkner du med hodepinen? Du sier og at du sover dårlig, da begynner jeg å tenke på søvnapné. Vet du om du snorker? Er du trøtt eller sovner på dagtid? Anonymkode: 450e7...f66
AnonymBruker Skrevet 8. juli #4 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har blitt undersøkt for øyesykdommer, men ingenting. Har allergier, støv og pollen.. Hender at et øye blir blodprengt når jeg har hodepine og sover dårlig.. Vanlig? Anonymkode: 37ffc...69b Jeg får det, og mange andre jeg har snakket med Anonymkode: 2ec4f...59b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå