AnonymBruker Skrevet 8. juli #1 Skrevet 8. juli Oppdaget denne føflekker, øverst i bildet.. Føflekker har vært der I flere år,men i går var den litt hoven,som en liten kul og litt rødt rundt.. Livredd for føflekkreft, synes dere den ser skummel ut? Anonymkode: 93377...7b1
senior Skrevet 8. juli #2 Skrevet 8. juli (endret) Den bør du få sjekket hos legen. Bruk gjerne heller helsevesenet enn KG til sånt. Endret 8. juli av senior 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli #3 Skrevet 8. juli Vanskelig å si, men jeg hadde gått til lege og fått den sjekket og eventuelt fjernet. Anonymkode: 25ab5...223
AnonymBruker Skrevet 8. juli #4 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Oppdaget denne føflekker, øverst i bildet.. Føflekker har vært der I flere år,men i går var den litt hoven,som en liten kul og litt rødt rundt.. Livredd for føflekkreft, synes dere den ser skummel ut? Anonymkode: 93377...7b1 Helseangst, har du hørt om det? Slutt p-piller på føflekkene dine, og ta nytt bilde om 3-4 uker. Menneskekroppen har nærmere 100 føflekker skal du legge ut bilde av alle, fortløpende? Denne er ingenting å bry seg om. Anonymkode: bad3b...717
annev Skrevet 8. juli #5 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Helseangst, har du hørt om det? Slutt p-piller på føflekkene dine, og ta nytt bilde om 3-4 uker. Menneskekroppen har nærmere 100 føflekker skal du legge ut bilde av alle, fortløpende? Denne er ingenting å bry seg om. Anonymkode: bad3b...717 Og hvordan kan du være så sikker på det?
AnonymBruker Skrevet 8. juli #6 Skrevet 8. juli Følg med på den over noen uker da vel. Fortsetter den å endre seg, ta kontakt med lege. Én dags kløe etc kan være tilfeldig, men hold den under oppsikt. Det er forandringer som er farlige. Jeg har en knallsvart føflekk alle leger har kommentert, men den har vært uforandret i 30 år så den er bare rar, ikke farlig. Anonymkode: e5af2...e86
AnonymBruker Skrevet 8. juli #7 Skrevet 8. juli Vanskelig å si. Jeg har hatt føflekker jeg har vært sikker på var farlige, og de var ikke det. Og omvendt. Jeg råder til å ta en tur til legen for å sjekke, og innimellom ta en full sjekk hos hudlege som går mye mer nøye gjennom alle flekker. Anonymkode: 2e201...c62
AnonymBruker Skrevet 8. juli #8 Skrevet 8. juli Den ser bitteliten ut og det ser ut som du har klødd på den. La den være i et par dager og se på den igjen. Kan du ha fått et myggestikk i den eller rett ved siden av? Anonymkode: 12021...b58
AnonymBruker Skrevet 8. juli #9 Skrevet 8. juli annev skrev (2 timer siden): Og hvordan kan du være så sikker på det? Les deg opp på hvilke føflekker som er farlige og kriteriene. Anonymkode: bad3b...717
AnonymBruker Skrevet 8. juli #11 Skrevet 8. juli Oppdatering. Har vært hos legen,ufarlig 😀ts Anonymkode: 93377...7b1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå