Gjest Gjest_ZINA_* Skrevet 20. mars 2006 #1 Del Skrevet 20. mars 2006 Hei Er det noen som har tatt utdannelse i Spa ? Jeg har veldig lyst å satse på en utdannelse innen helse og velvære og fikk litt inspirasjon på nettet. Er litt nervøs og trenger derfor all info. Stter stor pris på svar. Hvordan trives du i jobben? Hva er jobbmuligheter etter utdanning? Hva pluss og minus ved yrket? Hva ligger lønnen på? Hvordan er utdannelsen? Finnes det skoler i Skedsmo skole eller er dt bare den som ligger i Drammen? Takk på forhånd for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #2 Del Skrevet 20. mars 2006 En spaterapaut er da det samme som en hudpleier, hun har kanskje et kurs i spa behandling. Kjært barn har mange navn: hudpleier,hudterapaut, hud og kroppsterapaut, kosmetolog og nå spaterapaut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mars 2006 #3 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg ville ikke satset på en slik jobb, men det er meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå