Urwa Skrevet 7. juli #1 Skrevet 7. juli Klarer ikke å bestemme meg. Har flere sorte så ønsker en «lysere» farge denne gangen.
AnonymBruker Skrevet 7. juli #2 Skrevet 7. juli Lysere er den til høyre da. Fin! Anonymkode: 40ccf...c02
AnonymBruker Skrevet 7. juli #3 Skrevet 7. juli Kommer an på hva du skal bruke den sammen med, men syns gulldetaljene var litt mer harmoniske på den beige. Anonymkode: 9177b...a10 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #4 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kommer an på hva du skal bruke den sammen med, men syns gulldetaljene var litt mer harmoniske på den beige. Anonymkode: 9177b...a10 Eller brun er den vel Anonymkode: 9177b...a10 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli #6 Skrevet 8. juli Begge er fine, men den mørkeste passer til alt. Anonymkode: 4f2d3...3bf 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli #7 Skrevet 8. juli Jeg er personlig ikke så glad i gold hardware på vesker. Men her ser det best ut på den mørkere vesken. Jeg ville valgt den brune viss valget stod mellom de 2 fargene. Anonymkode: 3413d...d52 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #9 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (21 timer siden): Begge er ikke noe fine Anonymkode: 7fbef...b18 Hvorfor svarer du? Anonymkode: ca495...531 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli #11 Skrevet 8. juli Begge er kjempefine♥️ Hadde valgt den mørke Anonymkode: d7a79...4b6
AnonymBruker Skrevet 8. juli #13 Skrevet 8. juli Nyansen av ‘gull’ på spenna kler den brune mye bedre. Kombinert med den lyse ser det litt billig ut. Anonymkode: cfaed...dcd 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #14 Skrevet 9. juli Enig i at gull så bedre ut på tan. et element; jeg har begge farger. Her er handtak i lyst, du vil raskt få misfarge fra hender. Om du bærer på skulder også fra klær. Anonymkode: 162e6...dac 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #15 Skrevet 9. juli Enig i at gull så bedre ut på tan. et element; jeg har begge farger. Her er handtak i lyst, du vil raskt få misfarge fra hender. Om du bærer på skulder også fra klær. Anonymkode: 162e6...dac
Omine Skrevet 9. juli #16 Skrevet 9. juli Jeg skjønner at det var vanskelig valg siden begge to er like fine. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå