Gjest Gjest_Carolina_* Skrevet 20. mars 2006 #1 Skrevet 20. mars 2006 Hva synes dere, kan det være både normalt og vanlig for en gutt/mann på 23 å falle for en jente/kvinne på 33? Skjer det? Ulemper og fordeler? Anyone?
Gjest Gjest_King James_* Skrevet 20. mars 2006 #3 Skrevet 20. mars 2006 glem det jeg skrev..Jeg trykket feil...Nei det er ikke noe galt i det Jeg kan ikke se noen problemer det eneste er kanskje at en 23 år gammel mann. Er litt umoden i forhol til en 33 år gammel kvinne, jeg synnes egentlig det er den eneste ulempen..Fordeler er det flere av. og ja det skjer.
Gjest Elfrida Skrevet 20. mars 2006 #4 Skrevet 20. mars 2006 Helt normalt, men ikke helt vanlig. Det skjer garantert. Ulemper: man er kanskje på forskjellig steder i livet, den ene vil studere og reise, mens den andre er klar for familie. Men dette vil være individuelt.
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #5 Skrevet 20. mars 2006 Øhhh ja?? Hvorfor ikke? Kjeder du deg eller?
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 20. mars 2006 #6 Skrevet 20. mars 2006 Øhhh ja?? Hvorfor ikke? Kjeder du deg eller? ← Nei, kjeder meg ikke...ikke så veldig hvertfall. Men jeg er oppe i en slik situasjon selv nå og tenkte og dobbeltsjekke med forumet her hva folk synes.
Johann Skrevet 20. mars 2006 #7 Skrevet 20. mars 2006 Jeg vil si at da jeg var 23 så drømte jeg ofte om modne vakre kvinner på 33. Men jeg tror det er viktig for gutter i den alderen at kvinnen ser bra ut, og er ungdommelig. Det kreves at gutten er litt voksen av seg, skal det fungere så må dere gå inn i forholdet med en felles forståelse for hvordan dere vil ha det, hva dere vil med forholdet. Vil den ene bare ha sex, og den andre er mye mer alvorlig. Det er ikke like gøy. Avklar sånt tidlig. Lykke til
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 20. mars 2006 #8 Skrevet 20. mars 2006 Jeg vil si at da jeg var 23 så drømte jeg ofte om modne vakre kvinner på 33. Men jeg tror det er viktig for gutter i den alderen at kvinnen ser bra ut, og er ungdommelig. Det kreves at gutten er litt voksen av seg, skal det fungere så må dere gå inn i forholdet med en felles forståelse for hvordan dere vil ha det, hva dere vil med forholdet. Vil den ene bare ha sex, og den andre er mye mer alvorlig. Det er ikke like gøy. Avklar sånt tidlig. Lykke til ← Ungdommelighet og friskt utseende/ser bra ut er tilstede, mange tror jeg er 27 år. Men likevel er det jo eldre enn denne gutten/mannen.. Han virker hvertfall nokså voksen for alderen. Jeg tror at hvis det blir noe mer mellom oss må det være klart hva begge vil - men faren er jo stor for at man bare sier "tar det som det kommer". Men tar man ingen sjanser skjer det vel heller ikke så mye på kjærlighetsfronten skulle jeg tro! Takk for svar
Champagnepiken Skrevet 21. mars 2006 #9 Skrevet 21. mars 2006 En av mine beste venninner er 40 år. Samboeren er 28. De har vært sammen i fem år - så du kan jo selv regne ut hvor gammel han var... Tror ikke det bør være noe problem, så lenge man snakker om de utfordringene det kan innebære.
Gjest Gjest_Carolina_* Skrevet 21. mars 2006 #10 Skrevet 21. mars 2006 Når det ble så seriøst som i ditt eksempel, ble det ikke en utfordring med barn, modenhet, ulike venneflokker osv.?
Champagnepiken Skrevet 22. mars 2006 #11 Skrevet 22. mars 2006 Den største utfordringen har kanskje vært at hun har ganske store barn fra et tidligere forhold. De har klart å løse det. Ellers har venneflokkene mikset seg fint (min venninne er ung til sinns - jeg er 27, og vi er noe i nærheten av bestiser...), og mannen det er snakk om, er moden. Så det har fungert.
Gjest 34 Skrevet 22. mars 2006 #12 Skrevet 22. mars 2006 Jeg er 34 og kjærsten er 22 ( han er gutt) Jeg har det kjempe bra sammen med han. Jeg var skeptisk i starten men det har gått seg til. Må vel nevne at han er veldig moden fodi han har en annen bakgrunn enn jeg. Det viktigste er at du føler deg vel og at alderen ikke blir et problem i forholdet til situasjoner ,der du blir usikker. Jeg var usikker i begynnelsen. Usikker på meg selv fordi han har sjangs på unge jenter. Nå er jeg trygg på han og tenker ikke på det mer. Det finnes ikke fasitsvar på vellykkete forhold. Har møtt så mange umodne, useriøse gutter på min alder og eldre. Føles det riktig, go for it!
valentino Skrevet 23. mars 2006 #14 Skrevet 23. mars 2006 Ingen mener altså at hun er en gammel purke? Hadde situasjonen vært motsatt hadde mannen vært en gammel gris.
Champagnepiken Skrevet 23. mars 2006 #15 Skrevet 23. mars 2006 Ingen mener altså at hun er en gammel purke? Hadde situasjonen vært motsatt hadde mannen vært en gammel gris. ← Ikke nødvendigvis. Legg på alderen til begge to med ti år, og bytt om på kjønnene, så er det heller ingen som vil reagere?
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 23. mars 2006 #16 Skrevet 23. mars 2006 En gutt på 23 behöver ikke väre helt bak mål Såklart kan det funke!
Johann Skrevet 23. mars 2006 #17 Skrevet 23. mars 2006 Ingen mener altså at hun er en gammel purke? Hadde situasjonen vært motsatt hadde mannen vært en gammel gris. ← Jeg ville heller kalt han en hingst. Hvem bryr seg vel om hva andre mener bare en er fornøyd med det en har.
Gjest Bellatrix Skrevet 23. mars 2006 #18 Skrevet 23. mars 2006 (endret) Mannen min er 16 år eldre enn meg. Kall han hva dere vil, men vi har det fint sammen. Endret 23. mars 2006 av Bellatrix
Johann Skrevet 23. mars 2006 #19 Skrevet 23. mars 2006 Ja, men det er mye mer naturlig for folk flest. Fordi naturen har nå enn skapt oss sånn at eldre menn søker yngre kvinner og yngre kvinner søker eldre menn. Dere kvinner vet det bedre enn meg, kan være det faktum at dere er mer modne enn oss, eller at dere søker trygghet, stabilitet, økonomisk, eller hva vet jeg. Eller så kan det bare være at vi menn holder oss sinnsykt mye bedre når vi blir eldre, derfor har vi draget på yngre kvinner
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #20 Skrevet 23. mars 2006 Ja, men det er mye mer naturlig for folk flest. Fordi naturen har nå enn skapt oss sånn at eldre menn søker yngre kvinner og yngre kvinner søker eldre menn. Dere kvinner vet det bedre enn meg, kan være det faktum at dere er mer modne enn oss, eller at dere søker trygghet, stabilitet, økonomisk, eller hva vet jeg. Eller så kan det bare være at vi menn holder oss sinnsykt mye bedre når vi blir eldre, derfor har vi draget på yngre kvinner ← Nei, faktisk så er det ikke derfor. Men med menn er det nemlig sjarmerende med gråstenkt hår og noen erfaringsrynker. MEN det er ikke tilfelle med kvinner - de skal se like unge ut uansett. Det er faktisk helt sykt når du tenker på det, hadde menn bare skjønt hvor mye press det er på kvinners utseende. Og bare det faktum at vi har en periode i livet aldersmessig hvor vi er attraktive for dere menn, mens dere har liksom hele livet? Nei, ikke mye rettferdig dette synet og ikke så rent lite påvirket av menn opp gjennom årene. For da bare enda håpe at dette snur, og at vi alle kan ha de samme fordelene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå