Gå til innhold

Tenåringer som er mye hjemme? Eller er deres mye med venner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå i ferien? 

Anonymkode: c6761...379

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var stort sett hjemme helt til han fikk lappen på moped,fikk lappen på bil ble han nesten helt borte 😅

Men gutta er roligere enn jenter i den alderen,er vel det som er "umodenhet"

Men er det ei moden festglad jente på 13-14 år som ikke har en kjæreste på 20 år eller vil flyttehjemmefra,så er det grunn til bekymring....

Anonymkode: 933a4...349

AnonymBruker
Skrevet

Har to tenåringsgutter. Den ene er alltid hjemme, den andre er stadig på farten ute og finner på ting med venner.

Anonymkode: 3135f...457

AnonymBruker
Skrevet

Begge jobber i uka, så blir i helger de driver med ting.

Den som har lappen enten jobber ekstra i helg eller rundt med venner

Den som ikke har fått lappen enda er stort sett hjemme 

Anonymkode: 855be...f31

AnonymBruker
Skrevet

Har 2 gutter i tennårene som er helt motsatte, en på 14 som er mye ute blandt venner, mens den andre på 17 er nesten bare hjemme (men han spiller mye online og snakker med venner som bor lengre unna). 

Anonymkode: 90794...517

AnonymBruker
Skrevet

Har en som jobber, trener og er med venner, og så har jeg en som er hjemme og gamer hver dag…… I dag klarte jeg faktisk å få han med på en tur, men hvor kult er det å henge med mamma når du er 18 år liksom…..🫠 

Anonymkode: 323dc...40c

Skrevet

Det varierer, men mine er ikke så veldig på å feste å slikt. Går mye i gaming med han ene da :)

AnonymBruker
Skrevet

Min stedatter på 13 er med venner nesten hele tiden. Hun er livredd for å gå glipp av noe😅🤪 

Mens min datter på snart 19 med ulike diagnoser er som oftest hjemme. 

Anonymkode: ebb87...501

AnonymBruker
Skrevet

Min 18 åring er nesten alltid hjemme 

Anonymkode: 89b86...ed6

AnonymBruker
Skrevet

Min 15åring er bare hjemme, med mindre jeg drar han med meg på ting. På en side er jwf glad han ikke er ute hele tiden og drikker eller andre ting, men samtidig er jeg redd han går glipp av mye gøy som han burde vært med på. Bestevennen er på samme måte, men tilogmed de henger ikke sammen. De snakker mest online når de spiller sammen. Syns det er leit at han ikke har mange venner som vil henge med han.. og tenker at det ikke er bra å henge i bena mine dagen lang, men er jo glad for at han vil være med meg på stranda, og på små turer..  

Anonymkode: e5473...84a

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Mi jente på 15 er en god del sammen med venner, men de er stortsett hjemme hos hverandre, på stranda elller drar på shopping. Ikke festing enda, heldigvis. Vil si at hun stortsett møter venner hver dag i ferien dersom hun har mulighet.

Anonymkode: d90cf...dc9

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var tenåring hadde jeg perioder hvor jeg var mye ute med venner, og perioder hvor jeg for det meste var hjemme. Begge deler er vel egentlig vanlig, og som sagt, det kan variere fra tid til tid.

Anonymkode: a7773...06e

AnonymBruker
Skrevet

Jente på 16 år. Hun er ute med venner nesten hver dag i tillegg til at hun har sommerjobb. 

Anonymkode: 097ae...973

AnonymBruker
Skrevet

Har en som snart er 14. Han er mye hjemme og gamer, men spiller mye med kompiser. Merker at han har godt av å gjøre andre ting. 

Anonymkode: 7ed1e...d20

AnonymBruker
Skrevet

Jente på 17, ute og henger med venner hver dag. Ser henne nesten ikke.

Anonymkode: 6a9ae...09a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...