Gå til innhold

Jeg har lyst på cheeseburger i dag!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vil vite hva som er BEST! Dressing, burger, brød..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett den litt i ovnen når du har stekt burgeren og hatt på alt tilbehøret du ønsker. 2-4 minutter er mer enn nok.

Skrevet

kjøp den på sesam i trondheim :kgblunk:

Skrevet

Det viktigste når jeg lager burger er å lage nettopp burgeren selv, helst av karbonadedeig. Dessuten må osten være god, jeg liker egentlig alle oster, men syns at de litt smaksrike er best på burger, f.eks blåmugg eller ridderost. Burgerbrødet er jeg ikke så nøye på, jeg syns at de ferdigkjøpte er gode, men det hendre at jeg lager egne som er grove. I følge samboeren min er dressingen fra Fader Martin (eller Onkel?) best, jeg liker sennep og majones på.

Gjest gjest1
Skrevet

Karbonadedeig, blandes med litt salt og ønsket krydder, jeg liker chili, hvitløk og litt grillkrydder. (Hvis du bruker grillkrydder pass på at du ikke har i for mye salt for å få massen seig.)

Oppå burgerne liker jeg en ost som smaker mye, f.eks blåmuggoster, brie, camenbert er godt.

Tomat, salat, rødløk, sylteagurk("minigerkins") god sennep, gjerne en hjemmelagd tomatsalsa eller mangochutney, oliven osv osv varierer veldig fra gang til gang hva jeg lager som tilbehør.

Bruker å kjøpe ferdige brød, men hjemmebakt focaccia er veldig godt som hamburgerbrød.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...