Gå til innhold

Var vel for sen igjen......:(

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Gi meg et lite håp da er dere snill....

Jeg ønsker å bli gravid, men hadde kun sex på dag 15......

Er veldig regelmessig på 28 dager, så da var vel eggløsningen på dag 14, og vi må vente 1 måned til????

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det er ikke sånn at det er fast for alle med eggløsning på dag 14. Det er gjennomsnittlig. Du kan ha tidligere og senere el.

Egget kan overleve i opptil 2 døgn etter el, så om du hadde el på dag 14, er det fortsatt muligheter :klem:

Ulogget Meta

Skrevet

Jeg hadde ubeskyttet samleie den 18.dagen i 28-dagers syklus og ble gravid. Så, ikke ta sorgene på forskudd, muligheten er fremdeles der... Lykke til

Gjest Gjest
Skrevet

Men vi har jo vært "uforsiktige" i 1 år..... og brukt sikre perioder som prevensjon. Vi har ALLTID hatt sex på dag 18.-28. uten beskyttelse. Ikke blitt gravid. Har også hatt sex frem til dag 10....... Altså holdt oss vekke fra sex i dagene 11.-18 før.

Har også hatt sex på "farlige" dager før men ikke blitt gravid......

Skrevet

Man vet jo aldri, plutselig har man truffet akuratt riktig! Krysser fingrene for deg! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Da var det trådstaerter igjen.

I dag er dagen jeg venter menstruasjon. Jeg pleier å få den om morgenen, men den har ikke kommet ennå!:) Jeg kan likevel ikke tro at jeg er gravid etter sex på dag 15. Har ingen symptomer på å være gravid i det hele tatt. Har hatt tegn på at mensen kommer som vanlig de siste 2 dagene (ubehag i magen, vært mye på do og bommeli bim (som jeg alltid gjør dagen før jeg får mensen merkelig nok), så ja, jeg tror nok mensen er på vei, men har altså ikke fått dne ennå!

Men et lite håp har jeg selvsagt...... har vært veldig trett i det siste (men har mye og gjøre på jobben), og vært litt ør de siste dagene (men stresser endel med jobben).........

Jeg har foresten vært litt MINDRE øm i puppene en jeg pleier, og DET er vel ikke noe bra tegn????

Gjest gjesta
Skrevet

Ikke regn med at el ligger på dag 15 når du har 28 dager sykluser..

Jeg testa for el hver syklus, og fikk el på dag 15 to ganger, og el på dag 21 en gang. Siste gang hadde jeg el FØR dag 13, for jeg begynte å teste fra dag 13, og fikk bare negative tester ut syklusen.,

Ops, gravid! ;) Skulle egentlig begynne prøvingen neste mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...