Gå til innhold

Hva vil du forbedre med deg selv

Fremhevede innlegg

Gjest King James
Skrevet (endret)

Jeg bare spør hva vil dere forandre med deres personlighet.

Hva mener dere er den største feil dere selv har ?.

Jeg skal faktisk si mine feil som jeg er klar over og burde gjøre noe med.

en av mine største feil er at jeg ikke stoler på noen. Og da mener jeg ingen det finnes ikke et menneske jeg stoler på. Og det er nok noe jeg må lære meg.

Og jeg kan vere litt vel stille noen ganger litt beskjeden blant fremmede som jeg ikke kjenner. Og jeg kan virke ganske kald og ufølsom siden jeg ikke viser føleser når jeg er blant folk.

Dette er ihvertfall mine største feil som jeg burde forandre.

vel egentlig har jeg mange flere feil. Som jeg kommer på nå etter vert.

Nå hva med dere. Hva er deres største feil i personligheten deres ?

Endret av King James
Videoannonse
Annonse
Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jeg er for hissig. Det kunne jeg godt hatt meg frabedt.

Og så er jeg altfor strebersk og perfeksjonistisk.

Gjest gjest1
Skrevet

Som tittelen min sier så kan jeg være litt bedrevitende, og det prøver jeg å gjøre noe med. Jeg liker ikke den egenskapen.

Ellers kan jeg være litt snobbete når det gjelder folk som oppfører seg som "trash". Da mener jeg at de bor i hus eller leiligheter og ikke har gjort det koselig rundt seg, de har ikke bøker, de har ikke planter eller blomster, ikke bilder på veggene etc, de røyker inne selv om det bor barn der, de banner og krangler mye og har et stygt språk... eks, bannan, avvis, tellefon, mjælk, osv (ikke hvis det er dialekt, og jeg anser ikke Oslodialekt for å skulle være sånn, selv om jeg er fra tjukkeste østkanten selv), folk som snakker feil, sier de der det skal være dem, sier hvem der det skal være hvilke, henne der det skal være hun og omvendt... osv...

Jeg må lære meg at folk er forskjellige, og at jeg ikke har noen rett til å dømme folk ut fra så teite ting som dette. Dessuten har jeg sikkert masse håpløse greier selv også...

Gjest Louisa
Skrevet

Jeg burde nok forbedre min evne til å sette meg inn i andres situasjon og ståsted (har kanskje ikke veldig mye empati, bør øke min toleranseevne overfor andre) og slutte å se så mye på TV/være på internett og heller trene ute!

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg er litt for nysgjerrig. Og lat og rotete.

Skrevet

Jeg er for hissig og for god til å analysere.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er for opptatt av å ha kontroll. Jeg er for kritisk. Jeg er for utålmodig. Jeg har problemer med å stole på folk. Burde blitt mer "glad i" mennesker enn det jeg er.

Ja, og mer er det sikkert. :ler:

Skrevet

Jeg kan være altfor ærlig noen ganger. Andres hemmeligheter kan jeg holde på, men sjelden mine egne.

Også blir jeg eksplosivt irritert på dumme folk hvis jeg først er i det hjørnet - jeg kjefter og blir rett og slett ufordraglig arrogant (ihvertfall oppi hodet).

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg tror nok mange kan oppfatte meg som en bedreviter, og jeg har lett for å være litt nedlatende hvis noen ikke skjønner det som blir diskutert. Generelt har jeg problemer med å omgås "dumme" mennesker, jeg blir bare så irritert over sånne typiske blondiner som går rundt og sier "hææ...?" til alt. (Jeg har blondt hår selv, altså, men jeg er ikke blond. :ler: )

Mennesker som ikke har orden på livet sitt irriterer meg også. F.eks. de som for lengst har passert 20, men som ennå ikke har noen idé om hva de vil studere eller jobbe med... Har vel litt med det å gjøre at jeg er skikkelig kontrollfreak selv, jeg må ha en plan for alt.

Jeg har skikkelig dårlig selvdisiplin, f.eks. når det gjelder skolearbeid. (Bare se på meg nå - det er to og en halv uke til min avsluttende eksamen, jeg har fortsatt en del jeg ikke har begynt å lese på, og likevel sitter jeg på KG.)

Jeg kverulerer.

Også kjenner jeg meg godt igjen i "snobbingen" til Mysan... :icon_lol:

Gjest Oppgitt over menns manglende sel
Skrevet

Og mennene glimrer med sitt fravær?!

Gjest Chrizzy
Skrevet

Jeg skulle vært litt mer strukturert og levd mer i nuet :)

Gjest Markus i Oslo
Skrevet

Er det dette du først og fremst vil forbedre med deg selv? At mennene glimrer med sitt fravær? Siden du spør på Kvinneguiden uten å svare selv?

:ler:

Isåfall bør jeg glimre mer med mitt fravær. På KG.

Dessuten bør jeg bli mindre ironisk, mer tålmodig, mindre sta, mer pedantisk og flinkere med kommaregler.

Gjest Shadowlyn
Skrevet

Jeg har dårlig selvtillit og kritiserer alt med meg selv.

Skrevet

Jeg er for beskjeden, dårlig selvtillitt, dumsnill, for hissig, sta, problemer med å stole på menn, lat til tider, og jeg gjør noe så dumt som å røyke. :rodme: , og helt sikkert en rekke andre ting også. :ler:

Gjest Louisa
Skrevet
Er det dette du først og fremst vil forbedre med deg selv? At mennene glimrer med sitt fravær? Siden du spør på Kvinneguiden uten å svare selv?

:ler:

Isåfall bør jeg glimre mer med mitt fravær. På KG.

Dessuten bør jeg bli mindre ironisk, mer tålmodig, mindre sta, mer pedantisk og flinkere med kommaregler.

Glemte å skrive kallenavnet...jeg skrev et innlegg over her og besvarte spørsmålet. Men lurte veldig på hvor det ble av mennene når det kom til selvransakingen. Men du dukket jo opp! :)

Skrevet

Er sikkert ikke nysgjerrig nok, ellers hadde jeg sikkert sett denne tråden før.

Jeg har sikkert mange feil. Burde kanskje spørre kona først, men da ble det vel ikke plass til alt.

Her i KG har jeg nok en tendens til å svare litt for kvasst til de som har useriøse innlegg som irriterer meg. Jeg leser alltid korrektur, men irriterer meg ikke.

Ellers så bruker jeg litt for mye tid foran PC-en.

De verste feilene får jeg ha for meg selv.

Gjest Gjest
Skrevet

Noe å endre/forbedre ved min personlighet. Jeg er sikkert full av feil og mangler i noens øyne. Og full av fantastiske egenskaper i andres øyne. Men det er nå miksen av alle disse kvalitetene som gjør meg da.

Ikke enkelt dette her. Vet at jeg har forbedringpotensiale.

*Jeg kunne kanskje bli flinkere til å gi folk en sjanse til. Det er jeg dårlig på. En feil og ute.

*Jeg kunne definitivt bli mer strukturert når det gjelder trening og kosthold.

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg har en tendens til å være besserwisser.

Jeg ville gjerne hatt evnen til å bli mett.

Jeg har ikke nok penger - det vil jeg gjerne forandre på.

Gjest Sukkerert
Skrevet

Irriterer meg for mye over folk. Kan f eks. plage meg selv med å tenke på uintelligente utsagn fra andre. Jeg pleier sjelden å si ifra til vedkommende, så det går kun utover meg selv. Jeg vil slutte å henge meg opp i småting folk sier.

Opptre mindre som bedreviter eller virke belærende.

Gi mer faen i hva andre synes om meg.

Være mindre på kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...