Gå til innhold

Brudeslør-svindyrt i brudebutikk!

Anbefalte innlegg

Gjest Evangelina
Skrevet

Noen som har bestilt brudeslør på nettet, til en god og rimelig pris?

Det jeg har prøvd i salongen koster rundt 1500, og syns det egentlig er for dyrt siden vi har så mange andre utgifter.

Er slørene hos feks lisenett fine? Lurer litt på dette

Eller andre tips til nettsteder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det du har funnet er fint.

De har en del slør på www.dinbrudekjole.no, og hun som driver det er veldig hjelpsom. :)

Lykke til i letingen!

Gjest Evangelina
Skrevet

Takk for kjapt svar, Floja Felíz :)

Var inne på dinbrudekjole.no nå, mye fint der også!

Ikke så lett å se på bildene der hvordan sløret ser ut, men det var jo veldig hyggelige priser.. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Syns ikke de på lisenett er noe fin. Ser ut som de har kommet for sent og skulka håndarbeidstimen. Dårlig utført søm som kan sees på bildet.

Gjest Evangelina
Skrevet (endret)
Syns ikke de på lisenett er noe fin. Ser ut som de har kommet for sent og skulka håndarbeidstimen. Dårlig utført søm som kan sees på bildet.

Har du noen forslag til sider som etter din mening har penere slør?

Endret av Evangelina
Skrevet

Jeg syns heller ikke Lisenett slørene ser noe fine ut - men det kan være at bildene er dårlige bare....

Skrevet

Jeg kjøpte mitt på www.ariela.no - hun har ikke slør på web'en - men skaffer alt du lurer på...

Jeg har kjøpt pynt til bryllupskaka der, slør, tiara, smykke og strømpebånd som blir brodert med mitt og :mann: sitt navn og bryllupsdatoen..

Skrevet

Lisenettslørene er ikke fine i virkeligheten :forvirret:

Skrevet

Jeg hadde sjekka på ebay, der har de et utrolig utvalg :)

Gjest Gjest_Brud 03062006_*
Skrevet

Jeg kjøpte slør hos Brudeshop.com...

Jeg har ikke fått det ennå - men fikk iallefall slør i organza som jeg ville ha - samt at jeg selvsagt kunne bytte det om jeg ville...

Skrevet
Jeg kjøpte slør hos Brudeshop.com...

Jeg har ikke fått det ennå - men fikk iallefall slør i organza som jeg ville ha - samt at jeg selvsagt kunne bytte det om jeg ville...

Jeg ville egentlig kjøpe derfra men mailet dem opptil flere ganger med spørsmål og pris både på slør og tiara men de svarer jo ALDRI på mailene mine!!

Gjest Gjest
Skrevet

jeg har også mailet ditt og aldri fått noen svar...

Gjest Bride to be
Skrevet

Jeg kjøpte mitt lange organzaslør brukt; betalte 800 kr for det mot 2500 nytt. Veldig fornøyd! :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...