Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #1 Skrevet 20. mars 2006 Elskeren min har brukket benet!! Han har fått gips (fra låret og ned), og må ha den på i to måneder. Betyr dette at vi bare kan ha kjiping-sex i to hele måneder? Kan han nå bare ligge på ryggen? Noen med erfaring fra området? Ideer?? Grrr... Skal banne på at han har gjort det med vilje.
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #2 Skrevet 20. mars 2006 Da må du nok ta styringen og pusle oppe på ham i et par måneder døgnet rundt som en annen kanin.
Solstua Skrevet 21. mars 2006 #3 Skrevet 21. mars 2006 Mannen min har brukket begge beina, flere ganger - 3 ganger venstre og 2 ganger høyre... Så jeg har litt erfaring Min erfaring er at sexen fungerer som normalt, dvs at han kan nok gjøre mye av det samme som før - bare ikke stå da (uten krykker hvertfall...) Men gi det litt tid, han trenger sikkert litt tid til å venne seg til gipsen og hvordan han kan og ikke kan bevege seg. Brukket bein trenger ikke være sexens undergang - hadde i så fall vært kjedelig for meg... :smile:
Svart Katt Skrevet 21. mars 2006 #4 Skrevet 21. mars 2006 Mannen min har brukket begge beina, flere ganger - 3 ganger venstre og 2 ganger høyre... ← Hva i alle dager holder han på med? Ekstremsport? Eller er han bare Den Uheldige Mannen?
Solstua Skrevet 21. mars 2006 #5 Skrevet 21. mars 2006 Hva i alle dager holder han på med? Ekstremsport? Eller er han bare Den Uheldige Mannen? ← Neida - han er bare så uheldig at føttene hans "er sånn", tåler veldig lite for å si det mildt Men det blir jo ikke bedre av å spille basket da...
Svart Katt Skrevet 21. mars 2006 #6 Skrevet 21. mars 2006 Neida - han er bare så uheldig at føttene hans "er sånn", tåler veldig lite for å si det mildt Men det blir jo ikke bedre av å spille basket da... ← OK. Det er sikkert ikke greit for han (eller deg). :icon_frown: Men du får i hvert fall delt dine erfaringer til andre som sliter med det samme som du har gjort. Aldri så galt at det ikke er godt for noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå