iza87 Skrevet 20. mars 2006 #1 Skrevet 20. mars 2006 (endret) x-en min har fått følelser for en annen jente, det ble nylig slutt mellom oss pga dette. men han sier at han vet ikke hvem han egentlig vil ha,og at han elsker meg, begyner å tvila på det nå. vi har vært i lag i 5 år snart 6 år, har jo vært litt opp og ned i forholdet. har så lyst til å glemme han å gå vidre, men jeg får det ikke til sitter jo egentlig bare å venter på at han skal komme tilbake til meg å si at det er meg han vil ha.! men hvorfor utsetter jeg meg for dette, er så sinnsykt såret. hater følelser. elsker han over alt på jord, klarer ikke å bare kutte han helt ut. hjeelp..!! uffhh. blir bare deppa av alt dette..! er det noen som har noen gode råd og komme med?? Endret 21. mars 2006 av iza87
Blackjack Skrevet 20. mars 2006 #2 Skrevet 20. mars 2006 Har ikke så mange råd til deg, bortsett fra å gå videre i livet. Ikke sitt og vent på han, du fortjener bedre enn en som vingler sånn.
Gjest Gjest_meg_20_* Skrevet 20. mars 2006 #4 Skrevet 20. mars 2006 Nå er det kun du som vet hva som er bets for deg.. Men jeg hadde nok blitt ferdig med han. Hvis han er i tvil om hvem han vil ha, så ikke vent på han ihvertfall. Vær opptatt med dine egne ting! Ta å bruk tiden godt og du vil etterhvert lære og forstå. Noen er verdt å vente på andre ikke. Og det er bare du som kan vite. skriv ned en for og imot liste! Høres teit ut, men hvis du blir deppa, så rett deg opp i ryggen og ikke la han få kontrollen etter at det er slutt! Det høres veldig lett ut, det er det ikke, son vi alle vet. Men med tid så skal du set at alt ordner sge....
iza87 Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2006 tusen takk for flott svar ;-) skal prøve det med listen, kanskje det gir meg et svar ;-)
Gjest Gjesta Skrevet 20. mars 2006 #6 Skrevet 20. mars 2006 Har ikke så mange råd til deg, bortsett fra å gå videre i livet. Ikke sitt og vent på han, du fortjener bedre enn en som vingler sånn. ← Signerer denne.
Shanka Skrevet 21. mars 2006 #7 Skrevet 21. mars 2006 Jeg var i samme situasjon som deg for et halvt år tilbake... Kjæresten min gjorde det slutt fordi han ble forelska i ei anna jente.. Jeg ble veldig lei meg, det er det verste jeg har opplevd i hele mitt liv.. For han er min første kjærlighet og jeg elsket han så høyt.. Men jeg måtte jo bare ta meg sammen, prøve å klare meg uten ham.. Ikke ha noe kontakt med han.. Etter en måneds tid så fant han ut at han ikke klarte å leve uten meg, og det han hadde stelt i stand var helt på tryne.. Så den dag i dag så er vi kjærster!
iza87 Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #8 Skrevet 22. mars 2006 hei . takk for fint svar. ja dette er faktisk det værste jeg har opplevd i mitt liv, hadde aldri trodd at dette kunne skje. <jeg hater denne usikkerheten hehe. så flott at det ordnet seg for dere håper jeg er like heldig (tror jeg) hehe.
monikabrx Skrevet 22. mars 2006 #9 Skrevet 22. mars 2006 (endret) Signerer denne. ← Gå videre eller løp! Endret 22. mars 2006 av monikabrx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå