Leanne Skrevet 20. mars 2006 #1 Skrevet 20. mars 2006 Etter fødselen av mitt første barn for 16 mnd siden har mensen vært veldig uregelmessig.. den kom igjen da tuppa var 5-6 mnd tror jeg.. Men før jeg ble gravid hadde jeg sykluser på 28 dager, nå varierer det fra 4 uker til 9 uker i mellom hver menstruasjon... Nå vil vi prøve på nytt, men det er ikke lett å vite når jeg kan ta graviditestester når jeg ikke vet når mensen skal komme... Hvordan kan jeg vite når eggløsningen finner sted?
Susan Sto Helit Skrevet 20. mars 2006 #2 Skrevet 20. mars 2006 Eggløsningstester er en metode. En annen er temping. Sistnevnte kan anbefales, da det samtidig lar deg bli bedre kjent med egen syklus. Helt opp til hva du ønsker selv selvfølgelig.
Leanne Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2006 temping.. skal jeg da ta tempen på et fast tidspunkt hverdag, eller holder det å tempe i det jeg våkner hver dag.. (står opp til forskjellige tider..) og hvordan skal jeg tolke tempingen? dette har jeg aldri prøvd før..
Hiawata- Skrevet 20. mars 2006 #4 Skrevet 20. mars 2006 Jeg lurer også på dette med temping. Har bare prøvd i 3mnd nå, og brukte EL test denne mnd.... må nok vente noen dager til før jeg vet om det ble vellykket el ikke... Men jeg har ikke sutte meg inn i dette med temping. Det virker litt vanskelig og komplisert ut. Noen som har en lett "bruksanvisning"?? Det tas i mot med stoor takk.
Susan Sto Helit Skrevet 20. mars 2006 #5 Skrevet 20. mars 2006 Her har de hvertfall en forklaring. Vet jeg har sett andre andre steder. Søk på "bli gravid" på kvasir, så får du nok endel tips.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. mars 2006 #6 Skrevet 20. mars 2006 Leste inne på barnimagen.no at dersom ein hadde mykje seksuell aktivitet og orgasme, så kunne ein få eggløysing..aldri høyrt om det før! ikkje veit eg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå